همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاسیس سه رشته دکتری در واحد اسلامشهر


تاسیس سه رشته دکتری در واحد اسلامشهر





رییس دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر از آغاز عملیات عمرانی سایت پنجاه هکتاری این واحد خبر داد و افزود: امسال پنجاه هزار متر زیربنای عمرانی تا پایان سال افتتاح می‌شود. 

به گزارش ایسنا ، دکتر بدرقه در مراسم بزرگداشت روز معلم در جمع اساتید این واحد با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد مصداق همت مضاعف و کار مضاعف است، اظهارکرد: کاری که در دانشگاه آزاد انجام شده است نه تنها دو برابر بلکه چندین برابر سازمان‌ها و دانشگاه‌های دولتی است، در حالی که بودجه ما یک هفتم بودجه این دانشگاه‌ها می‌باشد. 

وی با اشاره به افزایش تعداد دانشکده‌های این واحد به 10 دانشکده تا پایان سال اظهارکرد: به زودی بیش از 25 رشته تحصیلات تکمیلی راه اندازی می‌شود. 

رییس دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر با بیان اینکه این واحد30 عنوان کتاب پژوهشی در دست تالیف و 57 طرح پژوهشی را تصویب کرده است، اظهار کرد: 8 همایش ملی و منطقه‌ای در طول سال 89 برگزار خواهد شد. 

بدرقه تعداد اساتید این واحد را420 عضو تمام وقت اعلام کرد و افزود: هرم هیات علمی این واحد در طول دو سال گذشته خیلی اصلاح شده است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر نسبت اعضای هیات علمی به دانشجو یک به 86 می‌باشد. 

رییس واحد اسلامشهر در خاتمه از راه اندازی سه رشته دکترای تخصصی مدیریت آموزشی، برنامه ریزی روستایی و ادبیات فارسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد