همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

4700 تقاضای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در گلستان رد شد


4700 تقاضای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در گلستان رد شد

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) گلستان گفت: چهار هزار و 700 مورد تقاضای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در استان در سال گذشته رد شد و آن موافقت نشده است.
رسول شهرکی در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان از بررسی 11 هزار مورد تقاضای پرداخت تسهیلات به متقاضیان ثبت نامی از طریق اینترنت و نامه های سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: از این تعداد با پرداخت تسهیلات به دو هزار و 885 مورد موافقت شد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 207 میلیارد و 223 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی در سطح استان پرداخت شده است و از این میزان تسهیلات پرداختی 39 میلیارد ریال آن به طرح های باقی مانده از سال 1387و بیش از 91 میلیارد ریال نیز به طرحهای خود اشتغالی سال گذشته اختصاص داشت.
شهرکی میزان اعتبار تکمیلی تسهیلات خود اشتغالی استان در سال گذشته را 76 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد.
رئیس صندوق مهر گلستان بیان داشت: در سال گذشته بیش از 133 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 1723 تقاضا پرداخت شد و پرونده بیش از 3600 مورد تقاضای دریافت تسهیلات نیز در دست اقدام است.
وی عنوان کرد: در سال گذشته شهرستان گنبد کاووس با دریافت 26 میلیارد و580 میلیون ریال اعتبار بیشترین میزان دریافت تسهیلات را به خود اختصاص داد.
وی، کمترین میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته را شهرستان آزادشهر با اعتباری معادل هفت میلیارد و335 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: شهرستان کلاله نیز با 115 درصد بیشترین میزان اعتبارات جذب شده را به خود اختصاص داده است.
شهرکی با اشاره به اینکه در سال گذشته 93 میلیارد و45 میلیون ریال از تسهیلات پرداخت شده خود اشتغالی به شهرهای مختلف استان اختصاص داشت، اضافه کرد: بیش از 68 میلیارد و320 میلیون ریال تسهیلات در روستاهای استان گلستان پرداخت شده است.
وی گفت: از تسهیلات پرداختی سال گذشته حدود 143 میلیارد و 405 میلیون ریال به متقاضیان مرد و 17 میلیارد و 160 میلیون ریال نیز به متقاضیان زنان اختصاص داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد