همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایطی کاملا امن برگزار شد


آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایطی کاملا امن برگزار شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اطلاعاتی که از سایر شهرستانها و استانها دریافت کرده ایم برگزاری آزمون با آرامش و امنیت کامل برگزار شده است.
به گزارش خبرنگار مهر در کرج، حمیدرضا حاجی بابایی که دقایقی پیش برای بازدید از نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت سرزده در مرکز پیش دانشگاهی شهید صدوقی شهرستان کرج حضور یافته بود با بیان این مطلب افزود: 600 هزار نفر امروز در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند که از این میان 120 هزار نفر به مرحله دوم راه خواهند یافت.
وی اظهار داشت: مرحله نخست آزمون شامل سئوالات عمومی و مرحله دوم که به جذب 40 هزار نفر می انجامد شامل سوالات تخصصی، مصاحبه و مهارت های معلمی است.
حاجی بابایی همچنین خاطرنشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان مرحله دوم باید دوره های دو ماهه مهارتی معلمی که به صورت شبانه روزی برگزار می شود را طی کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از برگزاری این آزمون 120 هزار نفر از پذیرفته شدگان براساس سهمیه بندی هر استان به صورت سه برابر ظرفیت در استان ها توزیع و در مرحله دوم آزمون شرکت می کنند.
وی زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدامی را اوایل تیرماه عنوان کرد.
برگزاری دو آزمون بزرگ کشوری در یک روز
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز دو آزمون بزرگ کشوری توسط وزارت آموزش و پرورش انجام شده که این کاری بی نظیر در تمامی دوره های این وزارتخانه محسوب می شود.
وی افزود: در آزمونی که صبح امروز برگزار شد 21 هزار نفر برای اعزام به خارج شرکت داشتند.
حاجی بابایی ادامه داد: بعد از ظهر نیز 600 هزار نفر در قالب آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده اند که این آزمون حجم بالایی از داوطلبان را به خود اختصاص داده است.
این وزیر افزود: وزارت آموزش و پرورش هم اکنون قادر است کلیه آزمون های مربوطه را با امنیت و ارامش در سطح کشور برگزار نماید.
اشکال در توزیع کارتها، نشان از بزرگی کار این وزارتخانه بود
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی وجود اشکالات متعدد در ثبت و توزیع کارت ورود به جلسه شرکت کنندگان آزمون استخدامی امروز گفت: به دلیل حجم بالای شرکت کنندگان در اآزمون و تقاضای آنان برای ورود به سیستم دریافت کارت به صورت اینترنتی، شبکه با حجم بالایی از کاربران مواجه شده و برخی کاربران را با مشکل روبرو کرد.
وی همچنین در پاسخ به این گفته که اشکالات به حدی بود که کارتهای ورود به جلسه برای عده زیادی به روش دستی صادر شد، این اتفاق را نشان دهنده موفقیت و اهمیت آزمون خواند و افزود: وزارتخانه بروز این مشکل را با توجه به حجم زیاد شرکت کنندگان پیش بینی کرده بود و به همین دلیل در همه مراکز مسئولانی را مستقر کرده بود تا به محض مواجهه با این مشکل به ثبت کارت به روش دستی رو بیاورند.
حاجی بابایی اضافه کرد: خوشبختانه این کار با موفقیت انجام شد و امروز هیچ داوطلبی پشت درهای امتحان نماند که این یعنی وزارتخانه آموزش و پرورش با وجود حجم سنگین کار، در اجرای وظیفه خود برای برگزاری به موقع و صحیح این آزمون موفق عمل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد