همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۵هزار مربی بهداشت در قالب استخدام 60 هزار حق التدریسی جذب می شون


۵هزار مربی بهداشت در قالب استخدام 60 هزار حق التدریسی جذب می شوند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام پنج هزار مربی بهداشت از میان 60 هزار نیروی حق التدریس و نهضت یار سواد آموزی انجام می شود و هیچ ردیف استخدامی جدیدی در این زمینه اختصاص داده نشده است.
علی عباسپور تهرانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره علت عدم تایید استخدام پنج هزار مربی بهداشت در آموزش و پرورش توسط شورای نگهبان گفت: تصور اعضای شورای نگهبان بر این بود که استخدام پنج هزار نیرو جدا از استخدام 60 هزار معلم حق التدریس و 40 هزار نیروی آزاد است به همین دلیل با استناد به این که برای دولت بار مالی دارد آن را مغایر با اصل 75 قانون اساسی عنوان کرده بودند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پنج هزار نیرو در قالب 60 هزار نیروی حق التدریسی استخدام شده اند و ردیف جدایی برای استخدام در نظر گرفته نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: پس از آنکه در مجلس لایحه استخدام 60 هزار نیروی حق التدریس، مربی مهدکودک و آموزشیار نهضت سواد آموزی تصویب شد آموزش و پروش اعلام کرد تعداد نیروهای حق التدریس موجود کمتر از این رقم است و ما هم اعلام کردیم که این ردیف خالی به مربیان بهداشت اختصاص یابد.
عباسپور ادامه داد: این تبصره شنبه این هفته ( یکم خردادماه ) به مصوبه استخدام پنج هزار مربی بهداشت اضافه شد و آن را به شورای نگهبان فرستادیم که امیدواریم اعضای این شورا آن را تائید کنند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد