همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون با دقت کافی و امنیت کامل برگزار گردید.


وزیر آموزش و پرورش:
دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از آزمون استخدام معلمان گفت: همه خبرها رسیده از استان‌ها حاکی است آزمون با دقت کافی و امنیت کامل برگزار گردید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط  عمومی وزارت آموزش وپرورش حمیدرضا حاجی بابایی عصر روز جمعه با حضور در مدرسه شهید صدوقی آموزش و پرورش منطقه 2 کرج در جریان بازدید از آزمون استخدامی با خبرنگاران مصاحبه داشت و طی آن گفت: حدود 600 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و این آزمون یکی از بزرگترین آزمون‌های استخدامی در کشور می‌باشد. آموزش و پرورش برای برگزاری این استخدام بیش از 3 هزار حوزه امتحانی را در سراسر کشور فعال نموده است که بزرگترین حوزه آن مربوط به شهرستان‌های تهران است.

وی درخصوص نحوه‌ی پذیرش شرکت‌کننده ها در این آزمون گفت: برای استخدام 40 هزار نفر در مرحله اول 3 برابر ظرفیت استان‌ها افراد پذیرش خواهند شد که رقمی در حدود 120 هزار نفر انتخاب خواهند شد و در نیمه دوم تیرماه در مرحله دوم این آزمون شرکت خواهند داشت.

حاجی بابایی در مورد نحوه برگزاری این آزمون گفت: با همت همه کارکنان عزیز این آزمون بدون دغدغه برگزار گردید و خبرهای رسیده از استان‌ها حاکی از آن است که آزمون در نهایت امنیت در حال برگزاری است و سوال‌ها بدون هیچ گونه خطائی در امنیت کامل در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است و ما در مقابل مردم خودمان در واقع فرزندان آنها امانتداری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص اولویت‌های تضمین دهنده برای افراد شرکت‌کننده در این آزمون گفت: مرحله اول آزمون علمی است سوالات عمومی و تخصصی می‌باشند و در مرحله دوم نیز سوالات تخصصی‌تر خواهند شد.

وی در ادامه افزود: افراد پذیرفته شده در کنار داشتن مهارت معلمی به مدت 2 ماه در کلاس‌های مهارت‌آموزی و در طول سال تحصیلی و حتی تابستان‌ها در کلاس‌های ویژه‌ای شرکت نموده و آموزش‌های تخصصی‌تری را خواهند دید.

حاجی بابایی درخصوص استخدام شهر تهران گفت: در شهر تهران استخدام نداریم و معتقد نیستیم که در شهر تهران با کمبود نیرو مواجه هستیم ممکن است در مواردی معلمین ورزش و مشاوره مشکلاتی داشته باشیم که آن هم معتقدیم با ساماندهی مناسب و مجدد فرهنگیان شهرتهران بتوانیم این مشکلات را نیز برطرف نماییم.

همچنین استخدام‌های اخیر در شهرستان‌های تهران پشتوانه خوبی برای شهر تهران می‌باشند و می‌توان با جابجایی برخی از نیروهای متخصص با رعایت ضوابط و نقل و انقالات بتوانیم کمبودها را جبران نماییم.

وی در پایان درخصوص مصوبه مجلس پیرامون استخدام 5 هزار مربی بهداشت گفت: مصوبه مجلس اقدام بسیار مثبتی بود که در صدد هستیم با همفکری با نمایندگان و کمیسیون‌های مربوط بتوانیم ابهامات بوجود آمده در این خصوص را رفع نماییم ولی همچنان بنده به برگزاری آزمون‌های استخدام در این زمینه هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد