همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا هفته آینده

اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا هفته آینده

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا هفته آینده اعلام می‌شود.
سید علی یزدیخواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط مرکز سنجش این وزارتخانه اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به آخرین اخبار، نتیجه این آزمون طی روز‌های آینده و حداکثر تا هفته آینده اعلام خواهد شد.
به گزارش توانا، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش چند روز پیش درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: قرار بود که تا روز چهارشنبه هفته جاری نتایج اولیه را اعلام کنیم اما با توجه به تغییراتی که در سهمیه برخی از استان‌ها ایجاد شده است و نیز علی‌رغم تلاش مسئولان اجرایی برگزاری آزمون، نتایج اولیه با 2 الی 3 روز تأخیر اعلام خواهد شد.
حاجی‌بابایی افزود: آمار و ارقامی که در ابتدا درباره سهمیه استخدامی استان‌ها در اختیار ما قرار گرفت، چندان دقیق نبود و با توجه به لزوم رعایت عدالت در بکارگیری نیروهای حق‌التدریسی و استخدامی‌های جدید در استان‌ها براساس ظرفیت و تراکم آنها، تغییراتی در آمار و ارقام مربوط به سهمیه استان‌ها به وجود آمده که منجر به تأخیر در اعلام نتایج اولیه شده است اما شرایط به سمتی خواهد رفت که با اطمینان نسبت به رعایت حقوق همه شرکت‌کنندگان، نتایج را اعلام کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد