همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ایجاد یک میلیون شغل با اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده در کشور


ایجاد یک میلیون شغل با اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده در کشور

با اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده و صرف 21 هزار و 500 میلیارد تومان حدود یک میلیون شغل ایجاد شد

وزیر کار و امور اجتماعی با اشاره به این‌که اصل بنگاه‌های زودبازده را کسی نفی نمی‌کند گفت: در دوران اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده با صرف 21 هزار و 500 میلیارد تومان حدود یک میلیون شغل ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرضا شیخ الاسلامی درباره میزان بازدهی بنگاه‌های زودبازده اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و مطالعات و طرح تمام شماری که توسط مرکز آمار کشور انجام گرفت، شواهد حکایت از موفقیت طرح بنگاه‌های زودبازده دارد. وی افزود: با صرف 21هزار و 500 میلیارد تومان در طی دوران اجرای این طرح چیزی حدود یک میلیون شغل ایجاد شده است و ما انتظار داریم که با ادامه کار همین بنگاه‌هایی که راه‌اندازی شده‌اند، این تعداد مشاغل بیشتر شود زیرا بطور طبیعی بنگاه‌هایی که تازه به بهره برداری رسیده‌اند به ظرفیت کامل اشتغال نرسیده‌اند و در ادامه کار و فعالیت خودشان آن ظرفیت اشتغالی که تعهد یا مطرح کرده‌اند، ایجاد خواهد شد.
شیخ الاسلامی در ادامه، انتقادهایی که درباره صحبت‌های خود پیرامون میزان نرخ بیکاری مطرح می‌شود را بی اساس دانست و افزود: هیچ‌یک از حرف‌هایی که راجع به من درباره تشکیک در آمار نرخ بیکاری از سوی مرکز آمار اعلام شده را تأیید نمی‌کنم چراکه متأسفانه حرف‌های من آن طور که باید و شاید منتقل نشد. وی تصریح کرد: حرف دقیق و جدی بنده این است که در تمام کشورهای دنیا یک مراکز رسمی برای اعلام نرخ‌ها و آمارهای مختلف وجود دارند. در کشور ما هم مرکز آمار مسئول این کار است؛ بنابراین هر عدد و رقمی که آنها اعلام کنند، باید برای همه قابل قبول باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد