همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آخرین گزارش از زلزله دشت کویر


دو تن کشته و 15 تن زخمی شدند
آخرین گزارش از زلزله دشت کویر
جام جم آنلاین: فرماندار شهرستان دامغان گفت : براساس آخرین گزارش های رسیده متاسفانه براثر زلزله نیمه شب جمعه در منطقه دشت کویر این شهرستان یک دختر چهارساله و یک کودک خردسال کشته و 15 نفردیگر زخمی شدند.

مرتضی علی آبادی افزود : زلزله نیمه شب جمعه به روستاهای کوه زر ، شیمی و کلو آسیب رساند.

وی اضافه کرد : نیروهای امدادگر و دستگاه های ذیربط برای کمک به حادثه دیدگان این زلزله به منطقه اعزام شده و مجروحان این زلزله را برای درمان به مراکز بیمارستانی انتقال داده اند.

زلزله ای به قدرت 5 و نه دهم در مقیاس  ریشترساعت 23 و 53دقیقه و 50 ثانیه دشت کویر در جنوب دامغان واقع در استان سمنان را لرزاند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، شبکه های لرزه نگاری وابسته به این مرکز، مشخصات این زمین لرزه را 35 درجه و 49دقیقه عرض شمالی و 54 درجه و 47 دقیقه طول شرقی اعلام کرد.

در عین حال رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: اوضاع عمومی 10 نفر از مصدومان زمین لرزه نسبتا شدید شب گذشته در روستای کوه زر از توابع شهرستان دامغان وخیم است.

حمیدرضا داوودیان ادامه داد: دو کودک چهار ساله و زیر دو سال در این حادثه در روستای کوه زر جان باخته‌اند.

وی تصریح کرد: 10 مصدومی که اوضاع آنها وخیم است، به سرعت با همکاری ماموران امدادی و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان برادران رضایی دامغان منتقل شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: بقیه مصدومانی که از اوضاع عمومی بهتری برخوردار هستند، توسط تیم پزشکی هلال احمر به صورت سرپایی در حال مداوا در منطقه زلزله‌زده هستند.

تا ساعت 3 بامداد شنبه 6 پس لرزه در دامغان و مناطق پیرامون آن رخ داده است.

فارس - ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد