همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

افراد جویای کار می توانند پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون


مدیرکل تعاون استان تهران گفت: افراد جویای کار می توانند پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون و ارائه طرح های خود از تسهیلات ارزان قیمت بانکی و تسهیلات قرض الحسنه ای صندوق مهر رضا بهره مند شوند.

 

 

محمدحسین کلاتهایی در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته تعاون (13 تا 20 شهریور) برگزار شد با اشاره به اینکه تاکنون 120 هزار نفر جویای کار در پایگاه اینترنتی وزارتخانه به نشانی WWW.TAAVONPORTAL.IR ثبت نام کرده اند افزود: افراد جویای کار علاوه بر مراجعه گروهی برای تشکیل تعاونی به این سایت، می توانند به صورت انفرادی نیز طرح های خود را برای استفاده از تسهیلات و ایجاد زمینه های اشتغال معرفی کنند.

وی گفت: میزان تسهیلاتی که در اختیار این افراد قرار می گیرد بر اساس طرحی که ارائه می دهند متفاوت است.

مدیرکل تعاون استان تهران میزان تسهیلات پیشنهاد شده به دولت را برای اجرای این طرح 2 برابر سال گذشته اعلام کرد و گفت: این اعتبار تا دو روز آینده در جلسه هیأت دولت بررسی و تصویب می شود.

کلاتهایی افزود: برای طرح هایی که به سرمایه گذاری محدود نیاز دارد صندوق مهر رضا تسهیلات قرض الحسنه ای تا سقف 15 میلیون تومان می دهد.

کلاتهایی افزود: وزارت تعاون علاوه بر ارائه تسهیلات به افراد جویای کار، آموزش هایی نیز برای کسب مهارت های حضور در بازار کسب و کار ارائه می دهد.

وی همچنین درباره طرح های تعاونی که این هفته در استان تهران به بهره برداری می رسد گفت: 57 طرح در شهر تهران به بهره برداری می رسد و 1114 طرح نیز مربوط به مسکن مهر است.

مدیرکل تعاون استان تهران گفت: 650 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهرستان نظرآباد نیز که بخش خصوصی ساخته است دیروز به بهره برداری رسید که با مبلغ هر مترمربع 150 هزار تومان و هر ساختمان به مساحت 90 مترمربع واگذار شده است.

وی تعداد تعاونی های تشکیل شده از سال 1310 تا پیش از دولت نهم را 80 هزار تعاونی اعلام کرد و افزود: 71 هزار تعاونی در دوره دولت نهم و دهم در کشور تشکیل شده است.

کلاتهایی گفت: در استان تهران حدود 15 هزار تعاونی فعال است که بیش از 56 هزار نفر عضو دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد