همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرحهای حمایتی برای واحدهای صنعتی


مدیر برنامه انرژی ستاد تحول صنایع و معادن با بیان این که ثبت نام دو طرح دیگر از طرح های بسته حمایتی وزارت صنایع و معادن از پنج شنبه گذشته آغاز شده است از صنعتگران خواست هر چه سریعتر در این طرح ها ثبت نام کنند.

 

علی نبوی در مصاحبه با واحدمرکزی خبر این دو طرح را «آسیب پذیری بنگاه ها» و «تجربیات موفق»بیان کرد و گفت: البته 23 رشته فعالیتی که با قیمت های فعلی انرژی، سهم انرژی در ارزش ستانده (قیمت فروش) محصول آنها بیشتر از 3 درصد است جزو رشته های آسیب پذیر محسوب می شوند و نیازی به ثبت نام ندارند.

وی افزود: فهرست رشته فعالیت های آسیب پذیر در وبگاه ستاد تحول صنایع ومعادن به آدرسwww.stsm.ir قابل مشاهده است.

نبوی اضافه کرد: در فرایند شناسایی بنگاه های آسیب پذیر، از بنگاه هایی ثبت نام به عمل می آید که جزو 23 رشته فعالیت یاد شده قرار نمی گیرند ولی احتمال می دهند در مقابل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها آسیب پذیر باشند.

وی گفت: این واحدها می توانند با مراجعه به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن، ثبت نام کنند.

نبوی صنایع قند و شکر، مواد غذایی، تولید مواد اولیه فولاد و آلومینیم و صنایع تولید آجر را از جمله صنایع آسیب پذیر در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بیان کرد.

مدیر برنامه مدیریت و منابع انسانی ستاد تحول صنایع و معادن نیز در مصاحبه با واحدمرکزی خبر هدف از اجرای طرح «ثبت تجربیات موفق» را شناسایی و شناساندن تجربیات موفق و با ارزش واحد های صنعتی در حوزه های مدیریتی و فنی بیان کرد.

امین کلاهدوزان افزود: آشنایی مدیران صنعتی با تجربیات موفق بقیه بنگاه ها و ثبت این تجربیات موفق می تواند به گنجینه ارزشمندی برای صنعت تبدیل شود.

وی اضافه کرد: بنگاه های صنعتی که تجربیات موفقی دارند می توانند با مراجعه به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن به معرفی این تجربیات اقدام کنند.

کلاهدوزان گفت: پس از بررسی و ارزیابی این تجربیات، وزارت صنایع و معدن به مستند سازی و انتشار این تجربیات اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در طرح اخذ تسهیلات برای تولید مولدهای برق مقیاس کوچک(CHP) در واحدهای صنعتی نیز که از 18خردادماه امسال آغاز شده است تاکنون بیش از 160 واحد صنعتی و معدنی ثبت نام کرده اند.


منبع
واحد مرکزی خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد