همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سرویس دهی سیستم همراه بانک صادرات به238 هزارمشتری


سرویس دهی سیستم همراه بانک صادرات به238 هزارمشتری

238 هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزایای آن بهره مند می باشند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال 1387 سرویس دهی از طریق تلفن همراه را رسماً آغاز و بیش از 238 هزار نفر از مشتریان این بانک تا 16 شهریور ماه امسال در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از این خدمت نوین برخوردار می باشند.
بر اساس این گزارش مجموعا بالغ بر 303 هزار حساب از سیستم های یکطرفه و دو طرفه بانک استفاده می کنند و همچنین 4 هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می کند، بهره مند می باشند.
گفتنی است کلیه دارندگان حسابهای سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می تواننند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir  و دریافت نرم افزار مربوطه و نصب آن بر روی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره برداری از این سیستم اقدام نمایند.
لازم بذکر است همراه بانک صادرات برخوردار از برترین سیستم های امنیتی و محافظتی بوده و منحصراً صاحب حساب با استفاده از کد های ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.
شایان ذکر است مشتریان بانک صادرات با استفاده از سیستم همراه بانک صادرات قادر خواهند بود از طریق تلفن همراه خود علاوه بر مشاهده صورتحساب وشماره شناسه حساب بانکی(شبا)، از مانده حساب مطلع و راساً نسبت به پرداخت قبوض،‌استعلام چک و انتقال وجه اقدام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد