همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت احوال ؛ تکمیل اطلاعات خانوارها و ارائه به مرکز آمار

مسئول روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، از آمادگی این سازمان برای تکمیل اطلاعات خانوارها و ارائه آن به مرکز آمار ایران خبر داد.

 

مهدی اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : هموطنانی که در طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار شرکت کرده اند و احراز هویتشان به علت نقص یا اشتباه در اعلام مشخصات میسر نشده است، می توانند از امروز (27 شهریور) به مدت یک هفته به سامانه اینترنتی سازمان ثبت احوال کشور به نشانی www.ncr.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر ارائه فرصت و امکانات لازم برای اصلاح مشخصات خانوار و ثبت شماره حساب بانکی متقاضیان دریافت یارانه نقدی افزود: هموطنانی که از اول مرداد 1387 به علت ازدواج یا طلاق، وضع خانوارشان تغییر یافته است نیز می توانند برای تصحیح مشخصات خود به این سامانه مراجعه کنند.

برخی هموطنان برای ثبت شماره حساب بانکی در سامانه www.refahi.ir با پیغام «اطلاعات هویتی سرپرست خانوار شما دارای اشکال بوده است» مواجه می شدند که با این اقدام سازمان ثبت احوال کشور می توانند مشخصات خود را بررسی و اصلاح کنند و پس از ارسال مشخصات اصلاحی به مرکز آمار ایران، در کمترین زمان ، شماره حساب بانکی به وزارت رفاه اعلام کنند.


دیگر مطالب

اخبار یارانه ها

آگهی های استخدام موجود تا امروز روی سایت

سوالات کارشناسی ارشد سراسری

عضویت برای دریافت مطالب و آگهی های استخدام در ایمیل

طرح سوال  در مورد یارانه ها

درخواست دریافت و ارسال مقاله به ایمیل

مشاهده کل مطالب سایت ما : همیار آگهی استخدام hamyar.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد