همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سوالات متداول آگهی استخدام مترجم

- آیا جهت ثبت نام در آزمون نیاز به پرداخت وجه می باشد؟

خیر، ثبت نام در آزمون کاملاً رایگان می باشد.

 

 

2- آیا امکان همکاری به صورت غیر حضوری وجود دارد؟

بله، متقاضیانی که مایل به همکاری به صورت غیر حضوری هستند در فرم استخدامی مرحله دوم که از طریق ایمیل و به همراه دعوت نامه ارسال می شود وضیعت خود را مشخص نمایند.

 

 

3- همکاری به صورت غیر حضوری چگونه است؟

در این روش کلیه عملیات از طریق اینترنت و تلفن انجام می گیرد. این روش برای متقاضیانی که خارج از تهران ساکن هستند یا کار ترجمه را به صورت کار جانبی انجام می دهند مناسب است.

 

 

4- آیا امکان همکاری به صورت پاره وقت وجود دارد؟

بله، همکاری به صورت پاره وقت (چند روز در هفته) امکان پذیر می باشد.

 

 

5- من دانشجو هستم، آیا می توانم با شما همکاری نمایم؟

بله، همکاری دانشجویان گرامی مشروط بر گذراندن آزمون به صورت پاره وقت یا غیر حضوری امکان پذیر است.

 

 

6- من خانه دار هستم، آیا می توانم با شما همکاری نمایم؟

بله، همکاری متقاضیان خانه دار به صورت پاره وقت یا غیر حضوری امکان پذیر است.

 

 

7- محل سکونت من در تهران نیست، آیا می توانم با شما همکاری نمایم؟

بله، در این حالت همکاری به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.

 

8- برای نمونه های ارسالی چه ویژگی هایی مدنظر است؟

برای هر رشته تخصصی یک نمونه مورد نیاز است. نمونه های ارسالی می باید به صورت مقاله معتبر یا فصلی از کتاب به همراه ترجمه کامل فارسی باشد.

 

9- آیا ارسال چند نمونه برای یک رشته امکان پذیر است؟

بله، در این حالت تمامی نمونه ها بررسی شده و نمونه برتر ملاک گزینش خواهد بود.

  

 

10- من قادر به مشاهده متون ارسالی نیستم، چه کاری باید انجام دهم؟

تمامی متون ارسالی همانند فرم ها به صورت فایل PDF هستند و برای مشاهده آن ها نیاز به نرم افزار ADOBE ACROBAT READER می باشد. این نرم افزار را می توانید از بخش نرم افزار دریافت و نصب نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد