ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
خدمات مشترکین در خدمت شماست!
ایرانسل
معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول،
خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی
مرکز تماس.
• مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند.
• تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد.
• خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
• بخش پشتیبانی فروشندگان روزانه بین ٨:٠٠ تا ٢٣:٠٠ آماده ارائه خدمت به شماست. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.
همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است :
دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتور
وقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتور
کیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست .
• کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید.
• اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.
• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد.
سیستم
Huawei IPCC ، توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از
آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین
اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود
قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او
گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها
بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد
اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.
• یکی دیگر از خصوصیات
بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه
سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت
میبخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد
اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار میدهد. اطلاعات "سخت"
مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و
همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور، اصولی
هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی میگردد.