همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

در سایت ایرانسل خواندم که ...

خدمات مشترکین در خدمت شماست!
ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس.

• مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند.
• تنها مبلغی که مشتری می پردازد،  هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد.
• خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
• بخش پشتیبانی فروشندگان روزانه بین ٨:٠٠ تا ٢٣:٠٠ آماده ارائه خدمت به شماست. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.

همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است :
دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتور
وقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتور
کیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست .

• کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید.
• اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.
• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد.
سیستم Huawei IPCC ،  توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ،  تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور،  اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد