همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نگران وضع شغلی خود هستیم

به نقل از خبرگزاری کار ایران
شماره مطلب در سایت:

به نقل از خبرگزاری کار ایران
شماره مطلب در سایت:

در تجمع صبح امروز کارگران پارس‌قو عنوان شد:

نگران وضع شغلی خود هستیم


کارخانه پارس‌قو زمانی بیش از 1700 کارگر داشت که درحال حاضر تعداد آنها به 420 نفر کاهش پیدا کرده‌است/مدیران اخیر دستاوردی جزء فروش اموال و دارایی‌های کارخانه، کاهش تولید روزانه و تعدیل نیروی انسانی نداشته اند.

ایلنا: جمعی از کارگران کارخانه روغن نباتی پارس قو صبح امروز در اعتراض به آنچه نامشخص بودن وضع شغلی نامیده می‌شود تجمع کردند.
به گزاش خبرنگار ایلنا، در این تجمع نزدیک به یکصد کارگر کارخانه روغن نباتی پارس‌قو با چسباندن اعلامیه‌‌ها و پارچه‌نوشته‌هایی بر در ‌ورودی کارخانه خواستار توجه مسوولان نسبت به وضع کنونی کارخانه شدند.
یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایلنا، گفت: این کارخانه زمانی بیش از 1700 کارگر داشت که درحال حاضر تعداد آنها به حدود 420 کارگر کاهش پیدا کرده‌است.
به گفته این کارگر در هفت سال گذشته مدیران مختلفی اداره این کارخانه را برعهده گرفتند که هر کدام در ازای دریافت حقوق‌های چند میلیون تومانی تنها بر بدهی کارخانه افزودند.
به‌باور این کارگر پارس‌قو، مدیرانی که تاکنون برای ادراه کارخانه روغن نباتی پارس‌قو انتخاب شده‌اند دستاوردی جزء فروش اموال و دارایی‌های کارخانه، کاهش تولید روزانه و تعدیل نیروی انسانی نداشته اند.
وی بابیان اینکه شنیده‌ایم که کارخانه تا سال 88 مبلغ 115 ملیلیارد تومان بدهی داشته است؛ گفت: نتیجه این وضع قطع مزایای نقدی و غیر نقدی، عدم افزایش معقول دستمزدها و تاخیر در پرداخت مطالبات ماهانه کارگران است.
این کارگر تاکید کرد: در این شرایط نگران هستیم که مبادا با ادامه روند کنونی کارخانه تعطیل شده و ما کار خود را از دست بدهیم که در این صورت شانسی برای یافتن شغل جدید نخواهیم داشت.
به‌گفته کارگران پارس‌قو کارخانه روغن نباتی پارس قو یکی از واحدهای تولیدی زیرمجموعه بنیاد شهید محسوب می‌شود.
پایان پیام

1389/7/14 - 11:48:53
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد