همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

واریز یارانه به حساب سرپرستان خانوار سه استان دیگر


واریز یارانه علی الحساب خانوارهای استان های گیلان ، سیستان و بلوچستان و ایلام در حساب سرپرستان خانوار از بامداد امروز پنج شنبه آغازشد .

بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت ‌: این یارانه نقدی تا ساعت 24 امروز در حساب همه افرادی که در طرح هدفمند سازی یارانه ها ثبت نام و شماره حساب خود را به سایت www.refahi.ir اعلام کرده اند واریز می شود.

مرادی گفت: علی الحساب یارانه خانوارهای این سه استان نیز به ازای هر نفر 81 هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها افزود: یک میلیون و 500 هزار خانوار در سه استان ایلام، گیلان و سیستان و بلوچستان این یارانه علی الحساب نقدی را دریافت می کنند .

مرادی ا فزود:‌ در مجموع سه هزار و 700 میلیارد ریال به حساب سرپرستان خانوار سه استان یادشده واریز می شود.

قبل از این نیز و همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت امام رضا (ع) یارانه نقدی علی الحساب شهروندان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی دیروز در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود : زمان برداشت یارانه‌ها پس از تعدیل قیمت حامل‌های انرژی است

صادق محصولی با بیان اینکه قبل از تعدیل قیمت حامل‌های انرژی مبلغ قطعی یارانه‌ها اعلام می‌شود، گفته است : به زودی تعداد ماه‌های یارانه علی الحساب واریزی مشخص می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد