همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اینترنت اکسپلورر 9 زودتر از موعد آمد


اینترنت اکسپلورر 9 زودتر از موعد آمد
هفته گذشته و درست یک ماه پس از آخرین به‌روز رسانی نگارش پیش‌نمایش توسعه‌‌دهنده اینترنت‌اکسپلورر، مایکروسافت این‌بار نگارش جدیدتری از این مرورگر عرضه کرد.

در به‌روزرسانی آخر اینترنت اکسپلورر9، از دو فناوری جدید HTML5 پشتیبانی به‌عمل آمده است: نخست جابه‌جایی‌های 2 بعدی CSS3 و دوم تشخیص انواع شیء HTMLElement به‌عنوان عناصر منطقی HTML5 و بزرگ‌ترین ویژگی کلیدی این نگارش نیز بهبود بارگذاری تصاویر با استفاده از قابلیت بهره‌گیری از سخت‌افزار و HTML5 است.

تیم اینترنت‌اکسپلورر9 همچنین موتور جاوااسکریپت چاکرا را بهبود بخشیده تا با الگوهای فعلی و معمول وب‌سایت‌های دنیا تطابق بیشتری داشته باشد.

هفته گذشته دین هاچاموویچ در بلاگ تیم اینترنت اکسپلورر9 نوشت: «علاوه بر بخش‌های دیگر بستر مرورگر (از جمله راندوی گرافیکی)، در بخش‌های دیگری نیز بهبود بازدهی داشته‌ایم.

به‌عنوان مثال این مرورگر می‌تواند از کاربران در مقابل افزونه‌های کند محافظت کند و اگر سایتی نامناسب بود، نتواند باعث از کار افتادن مرورگر شود. همچنین می‌توان وب‌سایت‌ها را در تسک‌بار ویندوز 7  سنجاق کرد تا بدون باز کردن وب‌سایت، هر کس به وب‌سایت مورد علاقه خودش برود.

همچنین از بیشتر منابع سیستمی برای مرور وب استفاده خواهد شد و این شامل سخت‌افزار گرافیکی و پردازنده‌های سیستمی می‌شود.»

گفتنی است نگارش پیش‌نمایش توسعه ‌دهنده اینترنت اکسپلورر9 برخلاف زمان‌بندی 8 هفته یک‌بار مایکروسافت، این بار یک ماه زودتر عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد