همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

قانون مشاغل خانگی قانونی علمی ،‌جامع و بسیار موفق است


قانون مشاغل خانگی قانونی علمی ،‌جامع و بسیار موفق است

وزیر کار:قانون مشاغل خانگی قانونی علمی ،‌جامع و بسیار موفق خواهد بود ؛مشاغل خانگی تاثیر بسیار زیادی بر کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت تولیدات می گذارد،یکی از راه‌های مواجه با معضل بیکاری پرداختن به مشاغل خانگی است؛تجارب کشورها پیشرفته نشان از موفقیت اجرای قانون مشاغل خانگی در این کشورها دارد.

وزیر کار و اموراجتماعی ،قانون مشاغل خانگی را قانونی علمی ،‌جامع و بسیار موفق خواند .
شیخ الاسلامی ،وزیر کار وامور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: تمام بررسی‌ها و فرایند کارشناسی این قانون در مراحل تدوین آن طی شده است و مطالعات ما نشان می دهد قانون مشاغل خانگی از طرح‌های بسیار موفق خواهد بود .
وزیرکار در پاسخ به این سوال که عده‌ای این قانون را کارشناسی نشده و ناکارآمد می دانند گفت: کسی ادعا نمی‌کند با طرح مشاغل خانگی می توانیم بر همه مشکلات بیکاری غلبه کنیم ،‌اما ادعا می کنیم یکی از راه‌های مواجه با معضل بیکاری پرداختن به مشاغل خانگی است.
شیخ الاسلامی تصریح کرد : مشاغل خانگی تاثیر بسیار زیادی بر کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت تولیدات می گذارد.
به گفته وزیر کار ،تجارب دیگر کشور‌های نشان می دهد؛ قانون مشاغل خانگی سکوی برای جهش ، توسعه و پیشرفت اقتصادی و صنعتی این کشور‌ها بوده است .
وزیر کار افزود : کشور‌های زیادی مثل چین، تایوان و حتی آمریکا ، آلمان، سوئیس و ایتالیا در بحث مشاغل خانگی بسیار جدی هستند و از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال به نحو احسن استفاده کرده اند.
شیخ‌الاسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد : در این کشور‌ها قوانین و مقررات خوبی برای حمایت از مشاغل خانگی تدوین شده است و دولت‌ها به خوبی از اجرای این قانون پشتیبانی می کنند .
یاد آور می شود،قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در اواخر خرداد سال 89 تصویب و ابلاغ شد و از همان زمان ستاد این مشاغل تشکیل شد که دبیرخانه آن برعهده وزارت کار است.


منبع

http://www.dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=196108

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد