همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۰


ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۰

آ زمون سراسری برای دوره های روزانه ، نوبت دوم (شبانه ) ، نیمه حضوری ، مجازی و بین الملل دانشگاهها وموسسات آموزش عالی ،دانشگاه پیام نور(آموزش از راه دور) ، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی وهمچنین مراکز تربیت معلم (ویژه فرهنگیان) سال 1390



ثبت نام از تاریخ ۱۶ آذر ماه ۸۹ تا ۲۸ آذر ماه ۸۹ می باشد 


از تاریخ 25/11/89 لغایت 2/12/89 و مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی.



با پرداخت مبلغ 000/64 (شصت و چهار هزار) ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره پرونده و رمز ورود) اقدام نمایند.

2-1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 000/64 (شصت و چهار هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.
3-1- منظور از ثبت نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می باشد، که داوطلب می تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی تواند بطور همزمان، در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
4-1- چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 000/34 (سی و چهار هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق، اقدام و اطلاعات کارت اعتباری علاقه مندی را دریافت نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد