همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت های مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و توانیر


شرکت های مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و توانیر ، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب در شرکت های وابسته (غیر دولتی) به صورت قراردادی استخدام می نمایند.

 

الف) جدول نیازهای استخدامی

برای دیدن جدول نیازهای استخدامی اینجا کلیک کنید.

ب) داوطلبان می بایستی متعهد به داشتن شرایط عمومی ذیل باشند:

- تابعیت ایران و متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2- داشتن شرایط سنی به شرح زیر:

·         حداکثر 25 سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از 24/10/1364 )

·         حداکثر 28 سال برای مقطع کارشناسی (متولدین بعد از  24/10/1361 )‌

·         حداکثر 30 سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین بعد از 24/10/1359 )‌

3- انجام خدمت زیر پرچم یا داشتن معافیت های قانونی دائمی ( برای آقایان)‌

4- برخورداری از تندرستی و توانایی لازم متناسب با وظایف شغلی پست موردنظر

5- داشتن صلاحیت های اخلاقی و شایستگی خدمت

6- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

7- دارا بودن شرایط احراز شغل

8- عدم اعتیاد به مواد مخدر

9- عدم منع قانونی استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها

تذکر1: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر به حداکثر سن افزوده می شود:

-     داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های حق علیه باطل

-         داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه

-         افراد خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها (همسر، فرزندان، پدر و مادر، و برادر و خواهر) تا میزان پنج سال.

-         مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت 24 ماه.

-         سابقه کار مفید و مرتبط، مشروط به پرداخت حق بیمه به سازمانهای بیمه معتبر، حداکثر 8 سال.

تذکر2:مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان بایستی در تاریخ 24/10/89 آماده و صادر شده باشد و به همراه تأییدیه پرداخت حق بیمه در زمان دعوت از سوی شرکت جهت انجام مصاحبه ارائه گردد.

ج) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی بایستی حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 13/10/1389 از طریق همین سایت اینترنتی ( در انتهای صفحه اطلاعیه ) اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

1- داوطلبان باید نسبت به واریز مبلغ ( 50000) پنجاه هزار ریال به حساب سیبا شماره  2175199003008  به نام حساب رابط درآمد اختصاصی مؤسسه آموزش عالی صنعت آب و برق  نزد بانک ملی ایران شعبه فلسطین شمالی تهران کد 604 (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) اقدام و شماره پیگیری فیش بانکی(14 رقمی) را با دقت و به طور کامل در فرم ثبت نام درج نمایند. 

توضیح 1: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی استخدامی شرکت آب و فاضلاب در استان های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام و شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی و شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه های استان سیستان و بلوچستان از پرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.

توضیح2: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

2-  به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی،جدول نیازهای استخدامی (جدول الف)، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً‌ مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند (د) آماده نمایند. پیگیری مراحل بعدی ثبت نام مانند آگاهی از وضعیت پذیرش، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و داوطلب بایستی آن ها را شخصاً به انجام برساند.

3-  ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت. بدیهی است جهت داشتن فرصت کافی برای مشاهده وضعیت پذیرش و ویرایش اطلاعات، بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود. شایان ذکر است که ویرایش اطلاعات علاوه بر طول مدت ثبت نام، تا ساعت 11  روز سه شنبه مورخ 14/10/89  نیز امکان پذیر خواهد بود.

 4-  به داوطلبان محترم توصیه می شود در نگهداری اصل فیش بانکی واریزی دقت نمایند زیرا هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، شماره پیگیری فیش بانکی (14 رقمی) با اطلاعات سامانه بانک ملی ایران مقایسه گردیده و سپس امکان چاپ کارت فراهم می شود.

5-  مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: نکته مهم آگاهی از وضعیت تأیید یا عدم تأیید شرایط داوطلبان پس از انجام بررسی های لازم جهت حضور در جلسه آزمون می باشد. بنابراین توصیه می شود در مهلت مناسب پس از انجام ثبت نام با مراجعه به گزینه «وضعیت پذیرش»، از وضعیت خود اطلاع حاصل نموده و در صورت نیاز و امکان، با استفاده از گزینه «ویرایش اطلاعات ثبت شده»  نسبت به رفع مشکل یا تصحیح اطلاعات اقدام نمایند. داوطلبان محترم در صورت ضرورت می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود ، مندرج در ”جدول و”   تماس حاصل نمایند .

د) راهنما و نحوه ثبت نام :

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. 2- کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد. 3- از زدن کلید (Enter)   در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space)  استفاده نمایید.4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. 5- کد ملی را به صورت کامل ( با درج صفر) ‌و بدون خط تیره وارد نمایید. 6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید. 7- پس از تکمیل شدن اطلاعات، داوطلبان باید شماره پیگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایند. ضمناً‌ امکان چاپ اطلاعات وجود دارد. 8- شماره پیگیری فیش بانکی شامل حروف، اعداد و علائم می باشد (14 رقم )، فیلد مربوطه را در فرم ثبت نام به همان شکل و ترتیب تکمیل نمایید.

توضیح1: ایثارگران، خانواده محترم ایشان و خانواده معظم شهداء جهت استفاده از سهمیه های مربوط، به اداره کل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه فرمایند.

توضیح 2: معلولین محترم جهت استفاده از سهمیه های مربوط، به اداره کل اشتغال و کاریابی سازمان بهزیستی مراجعه فرمایند.

توضیح 3: ارائه اصل مدارک مربوط در زمان مقرر، الزامی می باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و به سبب این اطلاعات پذیرفته شود، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی او ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام لازم طبق قوانین به عمل خواهد آمد.

هـ) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی ،  از طریق همین سایت و از تاریخ 20/10/89  انجام خواهد پذیرفت.

2- آزمون در روز جمعه مورخ 24/10/89 در آدرس هایی که در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد (شهر محل برگزاری آزمون برای هر شرکت در جدول ” و ” (در انتهای همین صفحه) ذکر شده است).

3 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه جلوگیری خواهد گردید.

موارد قابل توجه:

1- در شرایط مساوی، اولویت استخدام با داوطلبان بومی می باشد. 2- در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌ها امکان‌پذیر نمی باشد.    3- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.  4 –  دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از  دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.5 -  قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمی‌باشد بلکه استخدام شامل قبولی در آزمون دانشی و آزمون دانش مهارتی (مصاحبه)‌، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح می‌باشـد 6 - پذیرفته‌شدگان نهایی ” به ویژه خانم ها ” می‌بایستی آمادگی خدمت در هر یک از شهر‌های استان حوزه فعالیت، به تشخیص شرکت را داشتـه باشند.  7 - هر داوطلب فقط می تواند یک بار و تنها برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود در این آزمون ثبت نام نماید.

و)‌ جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون:

برای مشاهده مشخصات و جزئیات شرکتها و مجریان آزمون اینجا کلیک نمائید .

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد