همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاسیس 16 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه علوم حدیث


تاسیس 16 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه علوم حدیث



خبرگزاری ایسکانیوز: رئیس دانشکده علوم حدیث از تاسیس 16 رشته تحصیلی جدید در مقاطع محتلف در این دانشکده خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس دانشکده علوم حدیث امروز در نشستی خبری با بیان اینکه 16 رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه طراحی و تاسیس شد، خاطر نشان کرد: رشته های علوم حدیث، علوم و معارف قرآن، تبلیغ در حج و زیارت و علوم حدیث آداب و اخلاق پزشکی در مقطع کارشناسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: رشته علوم حدیث با گرایش های تفسیر، نهج البلاغه، کلام و عقاید، اخلاق عرفان، اقتصاد و آداب اخلاق پزشکی و همچنین رشته های تفسیر روایی، علوم و معارف نهج البلاغه، تبلیغ در حج و زیارت و روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا در مقطع کارشناسی ارشد و رشته کلام امامیه در مقطع دکترا به تصویب رسیده است.
صادقی اظهار داشت: دانشکده علوم حدیث وابسته به موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که آیت الله ری شهری با تشخیص درست نیاز جامعه به احیای امر حدیث این دانشکده را راه اندازی کرد و درحال حاضر دانشکده علوم حدیث در کل جهان تشیع به دلیل عرضه محصولات مکتوب، تحقیقات و همچنین از نظر پرورش دانشجو بی نظیر است.
وی ادامه داد: 95 درصد از دانشجویان دانشکده علوم حدیث مجاز به انتخاب رشته در مقطع ارشد می شوند و این افتخار بزرگی برای دانشکده است.
رئیس دانشکده علوم حدیث در پایان گفت: این دانشکده به ازای هر سال یک متن آموزشی تولید کرده و هم اکنون قریب به 15 متن آموزشی در این دانشکده موجود است./05


http://iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=401957
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد