همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشن

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389

سازمان سنجش آموزش کشور، بدین‌‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون رشته‌های امتحانی مندرج در این اطلاعیه شرکت نموده‌اند، اعم از اینکه مجاز به انتخاب رشته شده باشند یا مجاز به انتخاب رشته نشده باشند، می‌رساند: بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره1) و راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389، می‌توانند از تاریخ 22/ 9/1389 تا تاریخ 29/ 9/1389 با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات اولیه کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره پرونده، شماره کاربر، رمز ورود و کد رهگیری ثبت‌نام اولیه، شماره داوطلب و شماره شناسنامه، نسبت به انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه خود (مندرج در این اطلاعیه) اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389 می‌باشند، لازم است با ورود به سایت اینترنتی سازمان، نسبت به پرداخت مبلغ 000/18 (هیجده هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام نمایند.
الف) تذکرات مهم:
1- آن‌دسته از داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفتگان دوره‌های مختلف رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389 قرار گرفته‌اند، در صورت قبولی در یکی از کد رشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی می‌گردد و این دسته از داوطلبان لازم است منحصراً در رشته قبولی جدید خود ثبت‌نام نموده و ادامه تحصیل دهند. ضمناً چنانچه قبولی قبلی داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه مربوط به دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق شرکت در آزمون سال بعد (1390) را نخواهند داشت. لذا به کلیه پذیرفتگان قبلی این آزمون تاکید می‌شود برای ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.
2- آن‌دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفتگان هر یک از رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه قرار می‌گیرند، چنانچه قبلاً در ردیف پذیرفتگان دوره‌های مختلف رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389 قرار گرفته باشند، نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجویان انتقالی رفتار خواهد شد.
3- فارغ‌التحصیلان دوره کاردانی که مدرک کاردانی خود را حداکثر تا تاریخ 30/11/89 اخذ می‌نمایند مجاز به انتخاب رشته در این مرحله از تکمیل ظرفیت می‌باشند.
4- رشته‌های نیمه‌متمرکز (تربیت‌بدنی - کدهای 5972 و 5973  و ارتباط تصویری – کدهای 6084 و 6085 ) را منحصراً داوطلبانی می‌توانند انتخاب نمایند که قبلاً در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای آزمون عملی قرار گرفته و در آزمون عملی این رشته‌ها نیز شرکت کرده باشند.
5- داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه، در صورتی که در ردیف پذیرفتگان نهایی آزمون سراسری سال 1389 نیز قرار گرفته باشند، در صورت قبولی در یکی از کد رشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه، لازم است از دو رشته قبولی یکی را به دلخواه انتخاب و به تحصیل بپردازند. بدیهی است ثبت‌نام در یک رشته محل به منزله انصراف از تحصیل در رشته قبولی دیگر تلقی خواهد شد.
6- داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه لازم است با درنظر گرفتن رشته امتحانی خود، منحصراً کد رشته محلهای مندرج در این اطلاعیه را انتخاب نموده و از انتخاب سایر کد رشته محلهای مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره2) و یا اطلاعیه کد رشته محل‌های جدید منتشر شده پس از چاپ دفترچه راهنمای مذکور، خودداری نمایند.
7- زمان شروع به تحصیل پذیرفتگان رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه، نیمسال دوم سال تحصیلی 90- 1389 خواهد بود.
8- شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی، میزان شهریه‌های ثابت و متغیر و نشانی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی و همچنین میزان شهریه‌های ثابت و متغیر دوره های نوبت دوم(شبانه)، در دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره1) و راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389 درج شده و هرگونه تغییرات و اصلاحات بعدی در این زمینه نیز از طریق اطلاعیه‌های مربوط به انتخاب رشته‌های تحصیلی و اعلام نتایج نهایی آزمون مذکور، اعلام گردیده است.
9-  داوطلبان می‌توانند در صورت وجود، حداکثر تا 50 کدرشته انتخاب نمایند.
10 – داوطلبان در گرایشهایی که نمره گرایش آنها صفر و یا کمتر از صفر ( نمره منفی) باشد اجازه انتخاب رشته های آن گرایش را ندارند.

 ب) - شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در مراکز تربیت معلم، دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش:
شرایط و ضوابط پذیرش فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش: 
1- کلیه کد رشته محل‌های ویژه فرهنگیان در گروه‌های مختلف آموزشی، مخصوص شاغلین رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش می‌باشد. لذا سایر داوطلبان مجاز به انتخاب این رشته محل‌ها نبوده و در صورت انتخاب و قبولی، قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.  2- دارا بودن حکم کارگزینی مبنی بر استخدام رسمی و یا پیمانی (حداکثر تا تاریخ 30/11/1389) برای شاغلین آموزش و پرورش الزامی می‌باشد.  3- دریافت موافقتنامه کتبی (فرم معلم) مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلین رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش از محل خدمت خود براساس شرایط مندرج در فرم معلم و دستورالعمل مربوط.(در صورت نداشتن فرم معلم، قبولی افراد «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.)   4- چنانچه آمار پذیرفتگان در هر یک از کد رشته محل‌ها به حد نصاب لازم (حداقل 15 نفر) برای تشکیل کلاس نرسد، قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.  5- کلیه داوطلبان شاغل رسمی و پیمانی وزارت آموزش و پرورش که متقاضی تحصیل در رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش می‌باشند، ملزم هستند با توجه به عنوان مدرک کاردانی خود در جدول شماره 12 صفحه 36 دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون مربوط، اقدام به انتخاب رشته نمایند. ضمناً مجموعه رشته‌های کاردانی متناسب و مورد پذیرش مربوط به کد رشته های امتحانی 204 ، 210 و 605 جدول شماره 12 صفحه 36 دفترچه راهنمای شماره 1 به شرح جدول زیر اصلاح گردیده است:
 

کد رشته امتحانی
نام رشته تحصیلی
رشته های کاردانی متناسب و مورد پذیرش
(اعم از آزاد و معلم فنی)
204
کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی الکترونیک
گرایش‌های زیر مجموعه برق، الکترونیک عمومی، رادیو و تلویزیون، الکترونیک و مخابرات دریایی، تأسیسات الکترونیکی، برق صنعتی، تعمیر و نگهداری ماشین‌های الکتریکی
کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی کنترل(گرایش ابزار دقیق)
کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق - قدرت
210
کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
نرم‌افزار کامپیوتر، سخت‌افزار کامپیوتر، برنامه‌نویسی کامپیوتر، کاربرد کامپیوتر، الکترونیک(صنعتی ، تجارت)، فناوری اطلاعات
605
کارشناسی ناپیوسته علمی – کاربردی ارتباط تصویری
گرافیک، ارتباط تصویری، آموزش هنرهای تجسمی، گرافیک رایانه‌ای

6- چنانچه داوطلبی شرط مندرج در ردیف 5 فوق  ذیل را رعایت ننموده و بدون در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته غیرمرتبط با مدرک کاردانی خود نماید، در صورت قبولی، حتی با داشتن تأییدیه فرم معلم، از ثبت‌نام و ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قبولی این قبیل از داوطلبان در هر مرحله از تحصیل که باشند، «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. 7- مسئولیت هرگونه پیامد ناشی از عدم رعایت دقیق شرایط و ضوابط اعلام شده توسط شرکت‌کنندگان در مراکز تربیت معلم و دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی، به عهده داوطلب خواهد بود. 8- کلیه پذیرفتگان ملزم به گذراندن دروس پیش‌نیاز دانشگاهی و یا جبرانی براساس نمره خام آزمون ورودی و رشته تحصیلی دوره کاردانی خود می‌باشند. 9- کلیه پذیرفتگان ملزم هستند علاوه بر «دروس دوره و پیش نیاز دانشگاهی و یا جبرانی»، دروس تربیتی اعلام شده توسط مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش را نیز بگذرانند. 10- علاوه بر موارد مندرج در ردیف های 1 تا 9  ، رعایت شرایط اختصاصی، عمومی و سایر ضوابط کلی مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1389 نیز برای فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش الزامی است. 11- مراکز تربیت معلم، دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تعهدی از لحاظ تأمین مسکن (خوابگاه ) و پرداخت هزینه تحصیل به دانشجویان ندارند.
شرایط و ضوابط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش: 
1- داوطلبان آزاد حق انتخاب کد رشته محل‌های مربوط به مراکز تربیت معلم را ندارند و صرفاً می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی مندرج در این اطلاعیه را با رعایت شرایط عمومی و سایر ضوابط کلی مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1389 که داطلبان ملزم به رعایت آن هستند، انتخاب نمایند. 2- چنانچه آمار پذیرفتگان در هر یک از کد رشته محل‌ها به حد نصاب لازم (حداقل 15 نفر) برای تشکیل کلاس نرسد، قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. 3- مسئولیت هر گونه پیامد ناشی از عدم رعایت دقیق شرایط و ضوابط اعلام شده توسط شرکت‌کنندگان در دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی، به عهده داوطلب خواهد بود. 4- کلیه پذیرفتگان ملزم به گذراندن دروس پیـش‌نیاز دانشـگاهی و یا جبـرانی براساس نمـره خام آزمون ورودی و رشـته تحصیـلی دوره کاردانی خود می‌باشـند. 5- دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تعهدی از لحاظ تأمین مسکن (خوابگاه ) و پرداخت هزینه تحصیل به دانشجویان ندارند. 6- تحصیل در دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، به صورت آزاد بوده و هیچگونه حقی برای استخدام دانش آموختگان ایجاد نمی‌کند.  

ج -  نشانی برخی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی:

* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی آپادانا - شیراز
نشانی مؤسسه: شیراز– میدان معلم– همت جنوبی– انتهای خیابان شهید شیخی– فرعی سوم سمت راست– کد پستی: 84891- 71858
تلفن: 8321444 و 8422788 (کد 0711) –  نمابر: 8425060 (کد 0711)
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی آیندگان - تنکابن
نشانی مؤسسه: مازندران - تنکابن - خیابان فردوسی غربی-کوچه شهیدان حیدری - جنب سالن ورزشی- تلفن: 4-4288851(کد0192) -
نمابر: 4288856 (کد 0192) 
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی اروندان - خرمشهر
تلفن و نمابر موسسه: 4247731- (کد 0632 )
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی پویا - یاسوج
توضیحات خاص و نشانی مؤسسه: مؤسسه تعهدی برای تأمین خوابگاه ندارد، اما استفاده از خوابگاه خودگردان در حد مقدورات مؤسسه برای دانشجویان پسر و دختر امکان پذیر است. نشانی مؤسسه: یاسوج – بلوار ارم – خیابان ارم 6 –  کد پستی: 56816 - 75917 –  تلفن: 2226879 (کد 0741) –  نمابر: 2232726(کد0741)   –   Website:http//www.pooya.ac.ir   –    E-mail:info@pooya.ac.ir
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی حکمت - قم
نشانی مؤسسه: قم – بلوار غدیر – روبروی بوستان علوی – کوچه رنگ بارک -  صندوق پستی: 316- 37185 -  تلفن: 31- 2855130 (کد0251) –  نمابر: 2855190 (کد0251)  
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی خرد - بوشهر
نشانی مؤسسه: بوشهر – خیابان شهید ماهینی–  نبش کوچه پژوهش 25 – جنب خوابگاه فاطمیه –  تلفن: 4546988 (کد0771) –   نمابر: 4547156 (کد0771)  
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی دانش پژوهان - اصفهان
نشانی ساختمان مرکزی مؤسسه: اصفهان – خیابان سجاد–  حد فاصل چهارراه آپادانا و چهارراه سپهسالار – جنب دبستان حورا –  ساختمان 110 –  طبقه فوقانی بانک تجارت –  صندوق پستی 1475– 81655  –  تلفن: 6410561 ، 6410562 ، 6410563 ، 6410564 و 6410888 (کد0311) –  نمابر: 6410566 (کد0311)
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی زرینه - خوی
نشانی مؤسسه: آذربایجان غربی– شهرستان خوی– میدان کشاورز(قمسال) – اول بلوار احمدنیا –  صندوق پستی 0673 – تلفن: 2357114 و 2331531 (کد 0461)  –  نمابر: 2357115 (کد 0461)  –  Email:zarina_khoy@yahoo.com
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی ساعی - گرگان
نشانی مؤسسه: ساختمان شماره 1: گرگان – خیابان شهید بهشتی- بهشت دوازدهم- نبش خیابان پنجم ملاقاتی
ساختمان شماره 2: گرگان – بلوار شهید شکاری- جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی-  تلفن و نمابر: 2265689 و 2350075 (کد 0171)  – 
www.Saee.ac.ir  و www.Saee-ac.ir  
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی سناباد - چناران
توضیحات خاص: 1- کلاس درس کارکنان در روزهای پایان هفته برگزار می گردد،  2- سرویس ایاب و ذهاب به مشهد و بالعکس وجود دارد،  3- سکونت در خوابگاههای خودگردان امکان پذیر است،  4- به افراد بومی استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی 50 درصد شهریه ثابت نیمسال اول تخفیف اعطا خواهد شد.   
* موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مارلیک - نوشهر
نشانی مؤسسه: نوشهر - خیابان شهید عمادالدین کریمی- بعد از هلستان- کد پستی: 43514 - 46511 -  تلفن: 3229726 (کد0191) -  نمابر: 3229725 (کد 0191) 

دریافت لیست کدرشته محلهای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت فایل WORD

دریافت لیست کدرشته محلهای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت فایل PDF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد