همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بانک پاسارگاد، آموزش بانکداری الکترونیک را به فروشگاه‌ها برد

 بانک پاسارگاد، آموزش بانکداری الکترونیک را به فروشگاه‌ها برد

سه‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۸۹

کارشناسان تکنولوژی و اطلاعات و همچنین بازاریابان فروش فروشگاه‌های اتکا آموزش بانکداری الکترونیک دیدند.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این دوره به درخواست مدیرتجارت الکترونیک شرکت فروشگاه‌های اتکا و به همت روابط عمومی بانک پاسارگاد، شرکت پرداخت الکترونیک و شرکت نوپاد از گروه مالی پاسارگاد برگزار شد. این عزیزان، با بانکداری الکترونیک، خدمات انواع کارت‌های بانکی، کاربرد کارت‌های چند منظوره اتکا، بازایابی فروش و همچنین پرداخت امن پاسارگاد به هزینه بانک پاسارگاد آشنا شدند و طریقه بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری‌الکترونیک از جمله بانکداری مجازی و توان‌مندی‌هایش مانند افتتاح حساب، پرداخت اقساط، درخواست کارت‌نقدی و هدیه، درخواست حواله ارزی و... و انواع پرداخت‌های الکترونیکی را فرا گرفتند.
خسرو رفیعی مشاورمدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: اخیراً آموزش بانکداری در مراکز دیگری نیز برگزار شده است از جمله دانشگاه‌‌های علوم اقتصادی تهران و علوم اقتصادی مازندران، شرکت هواپیمایی هما و مدارس شهید محسنی، صراط و جامی.
وی خاطر نشان کرد: بانک‌پاسارگاد از برگزاری این دوره‌های آموزشی در ارگان‌ها و سازمان‌ها، به‌هزینه خود، استقبال می‌کند و اعتقاد دارد این کلاس‌ها گام مؤثری در جهت نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی و صرفه‌جویی در وقت، هزینه‌، کاهش تردد در حمل‌ونقل عمومی و اجتناب از آلودگی محیط‌زیست است.
گفتنی است متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها به نزدیک‌ترین شعبه بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و سازمان‌ها نیز با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد