همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی از 28 بهمن


آغاز مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی از 28 بهمن
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم از آغاز مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق مرکز جذب وزارت علوم در 28 بهمن خبر داد.
محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق مرکز جذب وزارت علوم در 28 بهمن آغاز می‌شود، اظهار داشت: فراخوان این مرحله از جذب اعضای هیئت علمی امروز 24 بهمن در سایت مرکز جذب منتشر خواهد شد تا دومین مرحله از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از روز 28 بهمن آغاز شود.
وی افزود: دانشگاه‌ها پس از انجام فرآیند اخذ مجوز و سهمیه از حوزه معاونت آموزشی، می‌توانند تا روز 27 بهمن نیازهای خود را در فراخوان سایت این مرکز به آدرس www.jazb.msrt.ir ثبت کنند.
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه این مرحله از فراخوان با توجه به نیاز دانشگاه‌ها، ویژه دارندگان مدرک دکتری تخصصی است، گفت: ظرفیت این مرحله از پذیرش بعد از نیازسنجی از دانشگاه‌ها به طور دقیق مشخص خواهد شد.
مردانی در پایان یادآور شد: در این مرحله طی بخشنامه‌ای از دانشگاه‌ها خواسته شده بود تا نیازمندی‌های خود به اعضای هیئت علمی را براساس گروه، رشته و گرایش تحصیلی به معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام و مجوز جذب از معاونت مذکور دریافت کنند و نیاز خود را روی سایت مرکز جذب در فراخوان بهمن قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد