همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی بدون آزمون

شرح در ادامه مطلباستخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی بدون آزمون

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور اعلام کرد: همه آموزشیاران این سازمان که از 8 آبان سال 80 یا قبل از آن با نهضت همکاری کرده اند، در صورتی که 60 ماه سابقه کار داشته و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی باشند، بدون حضور در آزمون، استخدام می شوند.
باقرزاده اضافه کرد: گروهی دیگر از آموزشیاران نیز مشمول ماده 17 اساسنامه نهضت می شوند که بر اساس این ماده قانونی، افرادی هستند که در گذشته با آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی همکاری غیرمستمر داشتند.


علی باقرزاده در گفتگو با ایرنا درباره تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور افزود: یکی از برنامه  های امسال این سازمان، تعیین تکلیف آموزشیاران فعلی  است.
وی با بیان اینکه هم اکنون چند گروه آموزشیار نهضت در کشور مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: هم اکنون 39هزار و 200 آموزشیار با این سازمان همکاری دارند، اما وضعیت استخدام تعدادی از آنها نامشخص است و تعیین تکلیف نشده اند.
باقرزاده ادامه داد: افرادی که قبل از این قانون، آموزشیار شده بودند و 60 ماه سابقه همکاری با نهضت را داشتند، در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی که تعداد آنها بیش از هفت هزار نفر بود، استخدام شدند.
وی تصریح کرد: افرادی که دیپلم و زیر دیپلم هستند و قبل از سال 89 به کار گرفته شده اند، قانون سخنی در مورد آنها نگفته است اما چنانچه ارتقای تحصیلی داشته باشند، ظرفیت قانونی برای استخدام این افراد وجود دارد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: گروهی از آموزشیاران مشمول ماده پنج قانون و بعد از سال 80 هستند که هفت هزار نفر از آنها تعیین تکلیف شدند.وی اضافه کرد: بر اساس این قانون، افراد باسابقه 60 ماه خدمت و با اولویت مدرک و رشته تحصیلی در اولویت استخدام قرار گرفتند که سه هزار نفر سال گذشته استخدام آموزش و پرورش شدند و چهار هزار نفر دیگر نیز در اولویت استخدام بعدی قرار دارند.باقرزاده گفت: برخی از آموزشیاران نیز مشمول ماده 16 قانون هستند که بر اساس آن، افرادی که سال 89 - 88 شرکتی بوده یا همزمان یا قبل از آن نهضتی بودند اگر شرایط ماده پنج را داشته باشند، استخدام می شوند.
به گفته رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، اسامی و فهرست این آموزشیاران در حال استخراج است و پس از نهایی شدن فهرست آنها، این افراد بدون آزمون استخدام می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد