همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دسترسی به اینترنت آسان (هوشمند) در لرستان امکان پذیر شد


دسترسی به اینترنت آسان (هوشمند) در لرستان امکان پذیر شد

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان گفت: با پیگیریهایی که بوسیله مدیرعامل مخابرات استان صورت گرفت، دسترسی به اینترنت هوشمند در لرستان امکان پذیر شد.

محمد مهدی ایمانی پور  توضیح داد: مردم استان لرستان از این پس بدون نیاز به خرید کارت اینترنت تنها با گرفتن شماره 9724200می‌توانند به اینترنت وصل ‌شوند.وی بیان کرد: برای استفاده از اینترنت هوشمند نیاز به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور جهت اتصال به شبکه اینترنت نیست و تنها با گرفتن شماره فوق می‌توان به آسانی به اینترنت وصل شد. پهنای باندی که در اختیار استفاده کننده قرار می‌گیرد حدود 64 کیلو بایت است.ایمانی پور عنوان کرد: برای فعال کردن اینترنت آسان در استان در آینده شرکت مخابرات استان آمادگی عقد قرارداد با کلیه شرکتهای isp در سطح استان را دارد .
وی یادآور شد: تمام مشترکان تلفن ثابت در استان اعم از شهری و روستایی می‌توانند با گرفتن شماره فوق  از اینترنت به صورت شبانه روزی و 24 ساعته استفاده کنند.ایمانی پور تصریح کرد: هزینه استفاده از اینترنت به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌گردد و بابت استفاده از اینترنت در هر 60 ثانیه، 40 ریال  (از ساعت 8 صبح الی 21 شب هر دقیقه 40 ریال و از ساعت 21 الی 8 صبح روز بعد هر دقیقه 20 ریال ) محاسبه و به قبوض تلفن اضافه می‌گردد ، که به تناسب بازار با تصمیم هیئت مدیره قابل تغییر می باشد.
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان خاطرنشان کرد: اینترنت آسان برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به آسانی به اینترنت وصل شوند بسیار مفید است. اینترنت آسان ضمن آسان بودن در دسترسی به آن از تردد اضافه و کاهش هزینه رفت و آمد مردم کم می‌کند و به همین نسبت بار ترافیک شهری را کاهش می‌دهد.وی بیان کرد: امیدوارم تمام سازمانها و شرکتها امکاناتی در اختیار مردم قرار دهند که برای هر کاری از خانه خارج نشوند. در حال حاضر مردم می‌توانند از طریق تلفن، نمابر، عابر بانک و تلفن همراه قبض آب، برق، گاز و تلفن خود را پرداخت کنند.وی اظهار داشت: اگر شرکتهای دولتی، سازمانها و نهادها مایل به استفاده از اینترنت آسان نیستند می‌توانند برخی و یا کلیه تلفنهای خود را طی نامه‌ای کتبی به این شرکت اعلام نمایند تا نسبت به مسدود نمودن استفاده از اینترنت اقدام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد