همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه بیمه همراه به بهره‌برداری رسید



1389/09/15 33735
سامانه بیمه همراه به بهره‌برداری رسید 13:56 3577
سامانه بیمه همراه برای استفاده غیرحضوری از خدمات تأمین‌اجتماعی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند با دریافت و نصب این نرم‌افزار بر روی تلفن همراه خود از خدمات چهارگانه آن بهره‌مند شوند.
این نرم‌افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه امکان دسترسی کاربر به قوانین تأمین‌اجتماعی را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند با آگاهی از قوانین متنوع صندوق تأمین‌اجتماعی از خدمات این صندوق به نحو مناسب‌تری بهره‌مند شوند.
استعلام سوابق 6 ماهه اخیر بیمه‌شدگان از دیگر امکانات نرم‌افزار بیمه همراه است که از طریق آن می‌توان با وارد کردن کدملی از سوابق بیمه‌ای ماه‌های اخیر مطلع شد.
در این بخش کاربران می‌توانند از مبلغ حق‌بیمه پرداخت شده و تعداد روزهای سابقه بیمه‌ای خود در 6 ماهه گذشته مطلع شوند.
با این کار امکان تخلف بیمه‌ای برخی کارفرمایان از طریق ارسال لیست‌های غیرواقعی کاهش یافته و کارگران می‌توانند سوابق بیمه‌ای خود را به صورت مستمر دریافت کنند.
در آینده نزدیک نیز دسترسی به سوابق بیمه‌ای از 6 ماه افزایش یافته و بیمه‌شدگان می‌توانند از طریق این نرم‌افزار به سوابق خود در سال‌های گذشته دسترسی داشته باشند.
دریافت فیش مستمری‌بگیران از دیگر خدمات قابل ارائه از طریق نرم‌افزار بیمه همراه است و مستمری‌بگیران می‌توانند فیش حقوق خود را از این طریق دریافت کنند.
همچنین بدهی کارگاه‌ها نیز در این سامانه قابل رؤیت است و کارفرمایان می‌توانند از طریق این سامانه از وضعیت اعلامیه، اخطاریه و یا اجرائیه بدهی خود آگاه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد