همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون استخدام عمومی شرکت ملی گاز در راه است

پس از اخذ مجوز آزمون عمومی نفت؛برگزاری آزمون استخدام عمومی شرکت ملی گاز در راه است

1390/3/11 چهارشنبه

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز از احتمال برگزاری آزمون‌ استخدام عمومی شرکت‌ ملی گاز در آینده‌ خبر داد.



محمد مهدی هادی‌زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت (MOP) با بیان این‌که درحال تهیه برنامه‌ای جهت برگزاری آزمون استخدام عمومی شرکت ملی گاز هستیم، افزود: تاکنون یک آزمون اختصاصی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز در مجتمع گازی پارس‌جنوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه درخواست این شرکت برای استخدام 1400 نفر بوده که در مرحله نخست و برای پارس‌جنوبی مجوز جذب 660 نفر گرفته شده است، یادآور شد: علاوه بر آزمون جذب نخبگان نیز در دستور کار است و اولویت نیز برای استخدام نیروی انسانی مورد نیاز از طریق نخبگان است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز با اشاره به صدور مجوز استخدام پنج هزار نفر نیروی انسانی در شرکت ملی نفت که مجوز آن از طرف رئیس‌جمهور صادر شده است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد مجوز لازم جهت آزمون استخدام عمومی شرکت ملی گاز را نیز اخذ کنیم .

در این خصوص قابل ذکر است، آزمون استخدامی پارس جنوبی روز جمعه (6 خرداد) برگزار شد که از مشارکت 80 درصدی ثبت‌نام‌کنندگان برخوردار بود؛ به‌گونه‌ای که از مجموع 37 هزار و 900 نفر داوطلب‌ ثبت‌نام کرده در این آزمون، 29 هزار و 929 نفر در 12 رشته مقطع لیسانس و نیز در پنج رشته مقطع فوق‌لیسانس باهم به رقابت پرداختند.

این آزمون در قالب 105 سوال که توسط دانشگاه امیرکبیر طراحی شده بود، برگزار شد که شامل 60 سوال تخصصی و 45 سوال عمومی در 150 دقیقه بود .

تاکنون زمان نهایی اعلام نتیجه آزمون 5 تیر ماه 1390 اعلام شده است که از پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی، آزمون روانشاختی نیز گرفته می‌شود؛ زمان برگزاری این آزمون نیز 10 تیر ماه تعیین شده که نحوه دریافت کارت ورود به آن جلسه نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد.


برای دریافت آگهی های جدید از اینجا ایمیل خود را وارد کنید سپس ایمیلی را که از سایت فیدبورنر دریافت می کنید تائید کنید تا پس از آن خبرهای جدید به ایمیل شما ارسال شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد