همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در روز 5تیر

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در روز 5 تیرماه


مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، از برگزاری آزمون استخدامی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در روز جمعه ششم خرداد ماه در هفت حوزه امتحانی خبر داد و گفت: نتایج این آزمون در تاریخ پنجم تیرماه سالجاری ازطریق سایت شرکت ملی گاز اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت، محمد مهدی هادی زاده با بیان اینکه این آزمون با حضور اکثریت داوطلبان استخدامی در استانهای تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، بوشهر،خراسان و آذربایجان شرقی (31 حوزه فرعی) برگزار شد، افزود: کل متقاضیان شرکت کننده در این آزمون 29 هزار و 929 نفر بودند که این حاکی از  حضور 80 درصدی متقاضیان می باشد.

وی تصریح کرد: این رقابت علمی در مقطع لیسانس با 12 رشته برای هر رشته 60 سؤال تخصصی و 45 سؤال عمومی و مقطع فوق لیسانس 5 رشته (8 گرایش) و برای هر رشته- گرایش 60 سؤال تخصصی و برای هردو مقطع تحصیلی 45 سؤال عمومی در مدت 150 دقیقه برگزار شد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، با بیان اینکه نتایج این آزمون جهت اطلاع رسانی چندجانبه قبلی در تاریخ پنجم تیرماه سالجاری اعلام می شود، اظهار داشت: پذیرفته شدگان این دوره می بایست در آزمون روانشناختی که در تاریخ دهم تیر ماه برگزار می شود، حضور یافته و لذا کارت ورود به جلسه این آزمون ازطریق سایت مذکور در تاریخ اعلام نتایج، قابل دریافت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد