همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه تخصصی حقوق و فناوری آغاز به کار کرد


همزمان با روز ملی قوه قضاییه
سامانه تخصصی حقوق و فناوری آغاز به کار کرد
جام جم آنلاین: سامانه تخصصی حقوق و فناوری با هدف ارتقای جایگاه حقوق و فناوری نوین در کشور و اطلاع رسانی مناسب در حوزه حقوق، جامعه اطلاعاتی و فناوری نوین، امروز همزمان با روز ملی قوه قضاییه آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، با توجه به اینکه در حال حاضر حقوق و سیستم قضایی با تاثیر پذیری از توسعه فناوری های نوین متحول شده، سامانه تخصصی اینترنتی حقوق و فناوری پس از مدتها کار کارشناسی، مطالعه و امکان سنجی با هدف شناسایی مبانی توسعه کاربردی حقوق از دریچه فناوری، طراحی و راه اندازی شد.

اطلاع رسانی در این سایت در قالب اخبار (ایران و جهان)، گفتگو، گزارش تحلیلی، گزارش تصویری، مقاله، یادداشت و معرفی کتاب و نشریات تخصصی، به طور مستمر و شبانه روز صورت می پذیرد و مخاطبان به راحتی می توانند از طریق رایانه یا تلفن همراه به محتوای الکترونیکی این سایت دسترسی یافته و از آن بهره مند شوند.
 
مخاطبان این سامانه را مسئولان دستگاه قضایی، مدیران فناوری های نوین، وکلا و قضات، کارشناسان و حقوقدانان، روزنامه نگاران و صاحبان رسانه های مکتوب و الکترونیکی، پژوهشگران و محققان، دانش پژوهان و فارغ التحصیلان، مراکز علمی - تحقیقاتی، آموزشگاه ها و دانشگاه ها، انجمن ها، ناشران و اصناف مرتبط تشکیل می دهند.
 
این پایگاه در آدرس اینترنتی :
http://LAWPRESS.ir قابل دسترسی است و مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک info@LAWPRESS.ir  با این سامانه در ارتباط باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد