همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اخذ مجوز استخدام 2000 عضو هیات علمی


معاون وزیر بهداشت خبر داد:
اخذ مجوز استخدام 2000 عضو هیات علمی
معاون توسعه مدیریت و منابع از دریافت مجوز استخدام 2000 عضو هیات علمی خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، دکتر سیدعباس حسنی در این باره گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مرتفع ساختن نیازهای نیروی انسانی و برای انجام یکی از رسالت های اصلی خود که ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش در حوزه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی است موفق به اخذ مجوز استخدام 2000 عضو هیات علمی برای دانشگاه ها و مراکز تابعه شد.
وی افزود: میزان نیاز فعلی وزارت متبوع به اعضای هیات علمی بر اساس نرم های مصوب داخلی(نسبت استاد به دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده و همچنین استاندارد مراکز تحقیقاتی وابسته) بیش از 6500 نفر است.
وی در ادامه اظهار داشت: از این میزان نیاز در مرحله اول با موافقت رییس جمهور تعداد 2000 مجوز برای تامین نیازهای حیاتی دانشگاه های علوم پزشکی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به این وزارتخانه تخصیص داده شد که به زودی بر اساس شاخص های مربوطه در بین دانشگاه ها و واحدهای تابعه توزیع می شود.
حسنی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در جهت اخذ مابقی مجوزهای مورد نیاز برای تامین کسری اعضای هیات علمی از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در دست پیگیری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد