همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون استخدام پرستاران تامین اجتماعی 4 آذر برگزار می شود


آزمون استخدام پرستاران تامین اجتماعی 4 آذر برگزار می شود
مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدام بیش از 850 نفر پرستار، کادر درمان و اداری در 4 آذر امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزارش خبرگزاری مهر، دکتر رحمت الله حافظی اظهارکرد: ثبت نام اینترنتی آزمون استخدام بیش از 850 پرستار و کادر اداری و  درمانی در صندوق تامین اجتماعی کشور مهر امسال انجام می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون بر اساس برآورد اولیه سهمیه 850 نفری برای این آزمون در نظر گرفته شده است که البته تا 3 روز آینده و بر اساس نیازسنجی مراکز درمانی و شعب بیمه ای کشور سهمیه نهایی اعلام می شود.
مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی افزود: 80 درصد از سهمیه نهایی برای بخش درمان و 20 درصد برای بخش بیمه ای (شعب و بخشهای مرتبط با بیمه تامین اجتماعی) است و 80 درصد سهمیه نیروهای بخش درمان به نیروهای فنی درمانی اعم از پزشک، پرستار و گروههای وابسته اختصاص می یابد و 20 درصد به نیروهای پشتیبانی اعم از بخش اداری، پذیرش، مدارک پزشکی و... تعلق می گیرد.
حافظی گفت: این میزان سهمیه برای جذب نیرو صرفا برای برطرف کردن کسریهای موجود نیروی انسانی در مراکز درمانی و اداری تامین اجتماعی است و برای اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای خدمات بالینی باید خلاء ایجاد شده به طور جداگانه جبران شود.
وی یادآور شد: این قانون هنوز در مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا نشده است و منتظریم تا قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی اجرا شود تا مشابه آن نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی به اجرا در آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد