همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

د- مدارک لازم برای ثبت نام در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور90



د- مدارک لازم برای ثبت نام در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور
   پذیرفته شدگان هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور لازم است بر اساس جدول ذیل از تاریخ، محل و نحوه ثبت‌نام رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور مطلع شوند و در زمان مقرر مدارک ذیل را ارائه نمایند
نام نویسی از پذیرفته شدگان این دانشگاه از تاریخ 1/7/90 لغایت 5/7/90 می باشد و پذیرفته شدگان می توانند برای اطلاع از محل و نحوه ثبت نام از تاریخ 23/6/90 به نشانی اینترنتی دانشگاه به آدرس http://pun.ac.ir مراجعه نمایند.
1- مدارک مندرج در بندهای 1و2 بند»الف« برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه و 3و4 بند» الف« برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه و هم چنین مدارک مندرج در بندهای 5 ، 7 ، 8 ، 9و 13 قسمت »الف« این اطلاعیه.
2-یکی از مدارک مورد قبول دانشگاه به شرح ذیل باتوجه به شهرستان محل سکونت و یا اشتغال (برای کارکنان دولت) که نشان‌دهنده سکونت پذیرفته شده در حوزه زیر پوشش مرکز دانشگاهی پیام نور مربوط با توجه به دفترچه راهنمای شماره 2، باشد.
1-2- محل اخــذ مدرک تحصیلی سال آخر دوره متوسطه داوطلب در شهرستان زیرپوشش مرکز یا واحد دانشگاه. .
2-2- دو سال آخر اقامت داوطلب به صورت پیوسته از تاریخ 1/7/1388 تا 31/6/1390 درشهرستان زیرپوشش مرکز یا واحد دانشگاه..3-2-محل تولد وسال آخر اقامت داوطلب از تاریخ 1/7/1389 تا 31/6/1390 در شهرستان زیرپوشش مرکز یا واحد دانشگاه..4-2-محل اشتغال حداقل تا تاریخ 31/6/90 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه..
3-معرفی نامه های مندرج در بند 3-12قسمت ((الف)) این اطلاعیه لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390 توسط ارگانهای ذیربط برای پذیرفته شدگان با سهمیه های مربوط به مرکز دانشگاهی پیام نور محل قبولی پذیرفته شده تحویل گردد، در غیر این صورت برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از آنان ثبت نام به عمل نخواهدآمد و قبولی آنان »کان لم یکن« تلقی می‌گردد.
4-اصل فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که به تایید موسسه آموزش عالی محل تحصیل قبلی و اداره کل امور دانشجویان داخل ذیربط رسیده باشد.
- اصل دیپلم کامل متوسطه یاگواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان و یکبرگ فتوکپی آن که نوع دیپلم ، بخش وشهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.
2- اصل مدرک و یاگواهی تحصیلی متوسطه سال ماقبل دیپلم و دوسال ماقبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان و یکبرگ فتوکپی آن که بخش وشهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل دیپلم و بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.
3-اصل گواهینـــامه پایان دوره پیش دانشگاهی یاگواهی آن بامهرو امضاء مدیرمرکز پیش دانشگاهی ویکبرگ فتوکپی آن که نوع گواهینامه پیش دانشگاهی ، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.
تبصره1- دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 1390 موفق به اخذ گواهینامه دوره پیش دانشگاهی شده باشند. در غیراینصورت مجازبه ادامه تحصیل نخواهند بود و قبولی آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد.
تبصره2- با توجه به برگزاری امتحانات مرحله نهایی دوره پیش‌دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه ، در صورتی که پذیرفته‌شدگان درزمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی نگردند ضمن ثبت نام مشروط از آنها تعهد لازم مبنی بر ارائه گواهی پیش‌دانشگاهی تا سه هفته بعد از پایان تاریخ ثبت نام (15مهر ماه) اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ تعیین شده قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو میگردد.
4-اصل مدرک دیپلم ویاگواهی دیپلم متوسطه و سال ماقبل دیپلم برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه بامهر وامضاء مدیر دبیرستان ویاهنرستان و یکبرگ فتوکپی آن که بخش محل اخذ دیپلم و بخش محل اخذ مدرک سال ماقبل دیپلم نظام جدید در آن مشخص شده باشد
تبصره- اصل کارنامه پایان دوره 3 ساله (دیپلم) نظام جدیدآموزش متوسطه حاوی نمرات کتبی دروس امتحانات دیپلم برای داوطلبانی که دیپلم متوسطه نظام جدید خود را در یکی از سال‌های 1384 ، 1385، 1386، 1387، 1388 و یا 1389 در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی اخذ نموده اند.
تذکرمهم : براساس مصوبه شانزدهمین جلسه کار گروه   ماده 4 قانون پذیرش دانشجو (مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی) در آزمون سراسری سال 1390 سوابق تحصیلی دیپلمه های نظام جدید آموزش متوسطه (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سالهای 1384، 1385، 1386 ، 1387 ، 1388 و 1389 که امتحانات آنان به صورت کتبی و سراسری برگزار شده است تا میزان 25% با تاثیرمثبت در گزینش نهایی اعمال گردیده به این ترتیب برای هر داوطلب دو نمره کل یکی بدون تاثیر سوابق تحصیلی و دیگری با تاثیر آن ساخته شده و نمره بالاتر ملاک گزینش داوطلب قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد