همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کار آموزی وکالت کانونهای وکلا


آذرماه برگزارمی شود
آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کار آموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری
کانون های وکلای دادگستری ایران تعدادی کارآموز وکالت می پذیرد.
به گزارش خبرنگاربازارکار،این کانون متشکل از کانون وکلای دادگستری مرکز- آذربایجان شرقی – فارس و کهکیلویه و بویر احمد- اصفهان و چهار محال‌وبختیاری –آذربایجان غربی – مازندارن- خراسان رضوی، شمالی و جنوبی- گیلان- قزوین- خوزستان- کرمانشاه و ایلام- همدان- قم- کردستان – گلستان- اردبیل- مرکزی – بوشهر- زنجان-لرستان و کرمان از طریق برگزاری آزمون کتبی و طبق مقررات و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت مصوب سال  1376به تعداد مورد نیاز کار آموز وکالت می پذیرد.
آزمون کتبی به صورت تستی می باشدو مواد امتحانی شامل حقوق مدنی،آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری،حقوق تجارت ، اصول استنباط حقوق اسلامی و حقوق جزای عمومی و اختصاصی می باشد.
دارابودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر حقوق(ازدانشکده‌های حقوق داخل یا خارج کشورکه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری باشد)یا دانشنامه لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح الزامی است.
کسانی که فاقد مدرک کارشناسی فقه و مبانی اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح بوده و فقط دارای مدارک بالاتر آن هستند حق شرکت در آزمون را ندارند بنابراین از ارائه مدارک بالاتر به جز مدارک کارشناسی عنوان شده خوداری نمایند.
پروانه کار آموزی وکالت دادگستری در حوزه قضایی استان تهران فقط به کسانی داده می شود که سن آنها از چهل سال تمام بیشتر نباشد و برای سایر حوزه های قضایی پروانه کارآموزی به کسانی داده می شود که سن آنها از پنجاه سال بیشتر نباشد.
تاریخ فارغ التحصیلی داوطلبان باید حداکثر تا تاریخ 4 آذر باشد.
هزینه ثبت نام مبلغ 60000 تومان می باشد.
ثبت نام از تاریخ 24 لغایت 30 مهر می باشد.
تاریخ آزمون روزجمعه مورخ 4 آذرمی باشد.
متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به صفحه 6 شماره 635 نشریه بازارکار مورخ 22 شهریور مراجعه نمایند.
www.hamyaronline.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد