همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اشتغال 450 ایثارگر در پالایشگاه فجر جم


اشتغال 450 ایثارگر در پالایشگاه فجر جم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پالایشگاه جم از اشتغال 450 ایثارگر در پالایشگاه فجر جم خبر داد.
خبرگزاری فارس: اشتغال 450 ایثارگر در پالایشگاه فجر جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی شامگاه شنبه در جمع ایثارگران و رزمندگان پالایشگاه جم اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی است و در هشت سال دفاع مقدس شاهد صحنه‌های زیبایی از ایثار به بهترین شکل ممکن بودیم.
وی افزود: بازخوانی افتخارات دوران دفاع مقدس برای نسل امروز ضروری است و در شرایطی که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی هستند، همه باید نسبت به گسترش فرهنگ ایثار در جامعه تلاش کنیم.
فرمانده بسیج ولی‌عصر(عج) جم از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: جانبازان شرکت پالایش گاز فجر جم، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در چند رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.
زمانی تصریح کرد: رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، دارت، دو ومیدانی و فوتسال از جمله رشته‌های ورزشی است که جانبازان این پالایشگاه می‌توانند با ثبت‌نام در آنها به رقابت بپردازند.
وی اضافه کرد: خانه شطرنج فرهنگسرای توحید، مجموعه ورزشی شهرک توحید و نمازخانه قدیم (روبروی بازارچه شهرک توحید) از جمله مکان‌هایی است که این مسابقات در آنها برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پالایشگاه جم از حضور بیش از 450 ایثارگر در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: در حال حاضر پالایشگاه فجر جم با داشتن نزدیک به 450 ایثارگر، رتبه نخست را در بین شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز به خود اختصاص داده است.
زمانی اذعان داشت: پالایشگاه فجر جم در کنار خانواده بزرگ خود که چرخ صنعت را در گوشه‌ای از ایران عزیز به حرکت در می‌آورد، پنج شهید والامقام، 140 جانباز، 13 آزاده، 59 خانواده شهید و 264 رزمنده دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس یادآور شد: دید و بازدید از خانواده معظم شهداء، دیدار با جانبازان در شهرستان‌های مختلف و برگزاری مراسمات متعدد برای این قشر فداکار از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان جم است.
زمانی گفت: موفقیت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی است و باید تقدیر شایسته‌ای از این عزیزان به عمل بیاوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد