همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه نهاد کتابخانه های ایران استخدامی کارت


متقاضیان شرکت در آزمون دعوت به همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش، برای دریافت کارت حضور در جلسه آزمون در تاریخ های دوشنبه مورخ 16/8/1390 و سه شنبه مورخ 17/8/1390 و چهارشنبه مورخ 18/8/1390 با همراه داشتن اطلاعات شخصی ( نام ونام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه) و کد پیگیری به پورتال نهاد به آدرس www.iranpl.ir مراجعه نمایند. توجه به نکات ذیل برای شرکت در آزمون دعوت به همکاری نهاد ضروری است:

1)  آزمون دعوت به همکاری نهاد راس ساعت 9:00 صبح روز جمعه مورخ 20/8/1390در محل هایی که متعاقباً‌ از طریق همین پورتال اعلام خواهد شد، در سراسر کشور برگزار می گردد.

2)  درب های ورودی مراکز برگزاری آزمون راس ساعت 8:30 بسته خواهد شد و داوطلبان می بایستی حداقل 45 دقیقه قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

3)  به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون، کارت ملی، شناسنامه عکس دار و اصل فیش واریزی ثبت نام برای داوطلبان الزامی می باشد.

4)  از ورود افرادی که فاقد مدارک مذکور باشند، به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

5)  داوطلبان قبل از ورود به جلسه آزمون، از شماره داوطلبی خود که در محل درب ورودی محل آزمون نصب شده است اطلاع خواهند یافت.

6)  به همراه داشتن مداد مشکی نرم، مداد تراش و پاک‎‎کن برای داوطلب الزامی می باشد.

7)  به همراه داشتن هرگونه وسیله شخصی از جمله کیف دستی، تلفن همراه، ماشین حساب و سایر دستگاه های الکترونیکی در زمان برگزاری آزمون ممنوع است و در صورت مشاهده، از ادامه شرکت داوطلب در آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد