همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرایط معافیت تحصیلی دانشجویان فراگیر پیام‌نور


سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد
شرایط معافیت تحصیلی دانشجویان فراگیر پیام‌نور
جام جم آنلاین: دانشجویان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور فقط با شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و قبولی در آن می توانند از معافیت تحصیلی بهره‌مند شوند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره شرایط پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر دانشگاه‌های پیام‌نور اعلام کرد: شرط اصلی صدور معافیت تحصیلی از سوی این سازمان برای دانشجویان، شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود، است.

بر این اساس دانشجویان متقاضی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در صورت شرکت در آزمون‌های مورد تایید سازمان سنجش و قبولی در آن، جزء پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور هستند که در این صورت با دارا بودن سایر شرایط، واحدهای این دانشگاه مجاز به ثبت‌نام اولیه آنان بوده و این دسته از قبول‌شدگان را با برگ مربوط به منظور اخذ مجوز ثبت نام قطعی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ارجاع می‌کنند.

به گزارش ایسنا، برای مدت دانش‌پذیری معافیت تحصیلی صادر نخواهد شد و اینگونه دانشجویان در صوت پذیرفته‌شدن در آزمون سراسری دانشگاه پیام نور و به شریط نداشتن غیبت مجاز به ثبت‌نام بوده و برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی معافیت تحصیلی صادر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد