همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز امتحان نهایی مدارس از 6 دی‌ماه


آغاز امتحان نهایی مدارس از 6 دی‌ماه
جام جم آنلاین: رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تشریح جزئیات برگزاری امتحانات داخلی و نهایی در دی‌ماه گفت: هیچ آزمون رسمی و امتحان پایان ترمی روز‌های پنجشنبه برگزار نخواهد شد.

عبدالامیر عرفی به خبرگزاری‌ها گفت: به تمامی مدیران آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است تا هیچ‌گونه آزمونی در روزهای پنجشنبه که به عنوان روز خانواده نامگذاری شده و دانش‌آموزان باید در کنار خانواده‌های خود باشند، برگزار نشود.

وی افزود: براساس بخشنامه‌های آموزش و پرورش روز پنجشنبه روز تعطیلی دانش‌آموزان است و هیچ مدیر مدرسه و مدیر آموزش و پرورش منطقه‌ای، حق برگزاری آزمون رسمی یا امتحانات داخلی را در این روز ندارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که روزهای امتحان از شنبه تا چهارشنبه باشد.

عرفی در ادامه درباره زمان برگزاری امتحانات نهایی نیز تصریح کرد: امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان در شاخه نظری از 6 دی تا 27 دی‌ماه، دانش‌آموزان شاخه فنی حرفه‌ای از 6 تا 14 دی‌ماه و دانش‌آموزان ترمی واحدی پیش‌دانشگاهی یا همان سال چهارم از 7 تا 25 دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گفته عرفی، دانش‌آموزان روزانه سالی ـ واحدی دوره پیش‌دانشگاهی امتحانات نهایی ندارند.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش اضافه کرد: امتحانات داخلی مقاطع ابتدایی و راهنمایی نیز براساس برنامه مناطق و مدارس در دی‌ماه برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد