همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون استخدامی شهرداری ها 16 دی برگزار می شود


1390/9/21 دوشنبه آزمون استخدامی شهرداری ها 16 دی برگزار می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: براساس درخواست و اعلام سازمان سنجش کشور زمان برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی شهرداری ها در چهارده استان از 25 آذرماه به 16 دی ماه سال جاری تغییر یافت .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،محسن کوشش تبار با بیان مطلب فوق گفت :براساس مکاتبه امروز سازمان سنجش با سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور آزمون 14 استان کشور در روز جمعه 16/10/90 برگزار خواهد شد .

وی اظهار امیدواری کرد که این تغییر تاریخ برگزاری آزمون فرصتی مناسب برای دقت و بازبینی فرآیند آزمون از سوی استانها و آمادگی بیشتر متقاضیان را به همراه داشته باشد .

کوشش تبار همچنین اظهار کرد: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان شهرداریها ودهیاری های کشور و سامانه ثبت نام آزمون استخدامی به اطلاع داوطلبان عزیز خواهد رسید .

وی گفت :در همین راستا از استانداریها و رؤسای کمیته اجرایی آزمون در استانها تقاضا می گردد از طریق پایگاههای اینترنتی  استانداریها،شهرداریها، روزنامه های کثیرالانتشار و زیر نویس های تلویزیونی و سایر طرق مقتضی نیز نسبت به اطلاع رسانی دقیق و بهنگام اقدام نمایند و در این زمینه همکاریهای لازم را به انجام رسانند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد