همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 90


اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 90
جام جم آنلاین: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1390 از دقایقی قبل در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
 معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر ، گفت: داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت این آزمون به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ مراجعه کنند.

سیدجلال طباطبایی افزود: در این مرحله 2323 داوطلب در 110 کد رشته محل پذیرفته شده‌اند.

معاون اجرایی سازمان سنجش گفت: پذیرفته‌شدگان دوره متمرکز  باید روزهای 10 و 11 دی  برای ثبت‌ نام به دانشگاه‌‌های محل قبولی مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین افرادی که در دوره نیمه متمرکز پذیرفته شده‌‌اند باید بر اساس جدول زمان‌‌بندی واحدهای آموزشی، برای مصاحبه و طی مراحل پذیرش در واحدهای مربوط اقدام کنند.

آقای طباطبایی گفت: آن دسته از افرادی که قبلا  در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرفته شده‌‌اند و هم اکنون مشغول به تحصیل هستند، در صورت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت، برای آنها مرحله تکمیل ظرفیت ملاک عمل قرار می‌گیرد و رشته قبولی قبلی لغو می شود.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ثبت نام در دانشگاه‌ها،‌ از بهمن مشغول به تحصیل خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد