همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی


کد مطلب 3974

رییس کانون صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید معادل عیدی کارگران شاغل پرداخت شود، گفت: عیدی حدود 350 هزار تومانی بازنشستگان با حقوق اسفند پرداخت می‌شود.

علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با «فارس» درباره پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد:‌ بازنشستگان انتظار دارند که همسان با کارگران شاغل عیدی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته حقوق و عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفند پرداخت می‌شد گفت: عیدی این قشر از جامعه با حقوق اسفند پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عیدی و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حدود 50 درصد از نیازهای آنها را برطرف می‌کند، گفت: انتظار می‌رود وزیر تعاون، کار و رفاه برای افزایش عیدی بازنشستگان اقدام کند.

رییس کانون بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی اظهار کرد‌: مطالبات را از مسوولان درخواست می‌کنیم؛ ولی جواب نگرفته‌ایم و برای افزایش عیدی‌ با دستگاه‌‌های مربوطه مکاتبه داشته‌ایم.

وی بیان کرد: بازنشستگان به دلیل بی‌ثباتی در مدیریت تامین اجتماعی نگران پرداخت حقوق و عیدی هستند. خبازها گفت: تغییر و تحولات در مدیریت تامین اجتماعی هر سال اتفاق می‌افتد و این موضوع به سازمان تامین اجتماعی لطمه می‌زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد