همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آسان‌ترین راه کنترل از راه دور رایانه


آسان‌ترین راه کنترل از راه دور رایانه
آنچه از بسته‌بندی و تبلیغات صفحه کلید بیسیم زوم (ZOOM ZDTV)‌ برمی‌آید، حکایت از راحتی استفاده از این دستگاه دارد. کارخانه تولیدکننده آن ادعا می‌کند که استفاده از این صفحه کلید، آسان‌ترین راه برای دریافت و دیدن فیلم‌ها از طریق اینترنت است.

در حقیقت این وسیله ترکیبی از یک صفحه کلید بیسیم (wireless) و تاچ‌پد است که شما را قادر می‌سازد تا به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن رایانه مرکز رسانه (media center) متصل به تلویزیون HD صفحه تخت LCD یا LED اتاق پذیرایی را از راه دور کنترل کنید. هنگامی که شما از کابل HDMI استفاده می‌کنید، به صورت بیسیم با وفق‌دهنده یواس‌بی (USB adapter) وایرلس آن که نصبی بسیار راحت دارد و به رایانه متصل می‌شود، ارتباط برقرار کرده و به گفت‌وگو و تبادل داده می‌پردازد. کاربران ویندوز 7، با نصب نرم‌افزار موجود در لوح فشرده همراه آن به 2 قابلیت دیگر جدید آن دست می‌یابند. یک نگارش شخصی‌سازی شده از مرورگر فایر فاکس که ظاهر زیبایی ندارد که به همراه پیوندهایی از پیش‌تعیین و چیده شده از وب‌سایت‌های معروف، جهت انجام کارهایی فراتر از تماشای فیلم برای آن طراحی و در کنار آن گنجانده شده است.

دکمه‌های هدایت (navigation) و نوار آدرس بار آن به اندازه کافی، درشت و خوانا بوده و متن و عکس‌ها روی خود صفحات وب باید به صورت دستی توسط کاربر بزرگنمایی شوند که خود باعث دردسر است. در هر حالت، بزرگنمایی در براوزرهای مدرن امروزی به‌خودی خود آنچنان آسان است که مرورگر همراه سخت‌افزار را بلا مصرف می‌کند. برنامه نرم‌افزاری ذره‌‌بین (screen-magnifier software) کمی از مرورگرش بهتر بوده، راه ساده‌ای را به وسیله استفاده از دکمه‌های وظیفه و نمایش جهت که در ذره‌بین پیش‌فرض ویندوز گنجانده نشده‌اند برای کنترل سطوح مختلف درشت‌نمایی ارائه می‌دهد. این صفحه کلید از اندازه‌ای کامل (full size) برخوردار نبوده و دکمه‌های کم‌عمق آن برای تایپ کردن طولانی مدت در سطحی پایین‌تر از ایده‌آل قرار دارند، اما جهت تایپ کردن معمولی در زمان‌های کوتاه، به اندازه کافی راحت هستند.

یک ماوس صفحه لمسی بالشتکی که در قسمت پایینی صفحه کلید استقرار یافته و اگر شما به استفاده از ماوس‌های صفحه لمسی لپ‌تاپ‌ها عادت داشته باشید، این یکی نیز مانند آنها دارای کارکردی آسان است. دکمه‌های چپ و راست ماوس کمی کوچک بود، اما از قابلیت‌ها و وظایفی چون کلیک راست با ضربات آهسته 3 انگشت و کلیک چپ با استفاده از ضربه آهسته یک انگشت به آسانی و هوشمندانه پشتیبانی می‌کنند. ZDTV زوم صفحه کلید بیسیم ترکیب شده با یک ماوس صفحه لمسی است که کنترل رایانه را هنگامی که با آن فاصله دارید، بسیار آسان ساخته و اگر نرم‌افزار همراه آن را نصب و استفاده کنید، برای تماشای تصویر رایانه‌تان روی صفحه نمایش تلویزیون LCD اچ‌دی اتاق پذیرایی منزلتان ایده‌آل است.

منبع:

http://www.webuser.co.uk


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد