همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تسهیلات جذب هیات علمی ویژه نخبگان

شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد:
تسهیلات جذب هیات علمی ویژه نخبگان
همیار آنلاین: رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به مصوبه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: افراد تحت حمایت بنیاد میلی نخبگان می‌توانند علاوه بر سه انتخاب رشته معمول یک انتخاب رشته بیشتر داشته باشند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد:
تسهیلات جذب هیات علمی ویژه نخبگان
جام جم آنلاین: رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به مصوبه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: افراد تحت حمایت بنیاد میلی نخبگان می‌توانند علاوه بر سه انتخاب رشته معمول یک انتخاب رشته بیشتر داشته باشند.

محمدرضا مردانی، با اشاره به ادامه مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی در فراخوان بهمن‌ ماه تا 24 اسفند، گفت: تا پایان وقت اداری روز گذشته 21 هزار و 500 نفر در این فراخوان ثبت‌نام و از این تعداد نیز 15 هزار و 800 نفر اولویت‌های خود را تعیین کردند.

وی با بیان اینکه 310 دانشگاه در فراخوان بهمن ماه، نیازهای خود را برای جذب اعضای هیات علمی اعلام کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون 15هزار نیاز رشته گرایش از سوی این دانشگاه‌ها اعلام شده است.

مردانی در خاتمه با بیان اینکه مهلت تعیین شده دیگر تمدید نمی‌شود، افزود: در این فراخوان بومی بودن افرادی که خواستار جذب در محل سکونت خود هستند به عنوان یک اولویت برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. (ایسنا)


مشاهده اخبار بیشتر در موضوع هیئت علمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد