همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزییات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی سال 91 اعلام شد


جزییات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی سال 91 اعلام شد
 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان آنکه ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی امسال با تاخیر نسبت به سال گذشته اجرا می شود، به تشریح روند برگزاری آن پرداخت.
    'حسین توکلی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی پیوسته نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 1391، منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش، از 18 تا 25 اردیبهشت سال 91 صورت می گیرد.
وی گفت: دارندگان گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش و یا دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از رشته های فنی و حرفه ای کاردانی که حداکثر تا شهریور سال 91 فارغ التحصیل می شوند و دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهارساله نظام قدیم متوسطه می توانند در آزمون کاردانی پیوسته سال آینده شرکت کنند.
به گفته توکلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام داوطلبان آزمون کاردانی پیوسته از روز یکشنبه 10 اردیبهشت سال 91 بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش روزهای 11 و 18 اردیبهشت ماه نیز انتشار خواهد یافت.
وی تاکید کرد: داوطلبان لازم است پس از مطالعه اطلاعیه راهنما، درصورت واجد شرایط بودن با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام در آزمون را تکمیل کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش، زمان توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کاردانی پیوسته را از روز دوشنبه 30 مرداد تا پنجشنبه دوم شهریور سال 91 اعلام کرد.
آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال 91 روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار می شود که آزمون تعدادی از کدرشته های امتحانی در نوبت صبح و تعدادی نیز در نوبت بعدازظهر خواهد بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد