همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

23 هزار داوطلب ثبت نام کردند


برای عضویت هیات علمی دانشگاه ها؛
23 هزار داوطلب ثبت نام کردند
همیار آنلاین: رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ثبت نام 23 هزار نفر در سامانه جذب برای عضویت هیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی پژوهشی وابسته به دستگاه های اجرایی خبر داد.

محمدرضا مردانی روز چهارشنبه بعد از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان مرکز جذب هیات علمی گفت: درمهلت تعیین شده، 23 هزار نفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کرده اند.

وی با بیان اینکه تا امروز نزدیک به 18 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه جذب، تعیین اولویت های خود را انجام داده‌اند؛ گفت: ملاک اصلی برای شمار متقاضیان به تعیین اولویت از سوی آنها بستگی دارد و آمار نهایی پس از زمان تعیین اولویت متقاضیان اعلام خواهد شد.

مردانی تاکید کرد: به منظور مساعدت به متقاضیانی که هنوز برای تعیین اولویت خود اقدام نکرده‌اند ترتیبی داده شده تا این داوطلبان بتوانند از فردا، 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 91 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز جذب، اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را ویرایش کرده و یا برای تعیین یا تغییر اولویت‌های انتخابی خود اقدام کرده و آنها را قطعی کنند.

به گفته وی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی در فراخوان نوبت بهمن ماه 90 برای جذب 15 هزار عضو هیات علمی اعلام نیاز کرده اند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: هر داوطلب می تواند در صورت برخورداری از شرایط لازم، سه اولویت در سامانه مرکز جذب انتخاب کند اما تسهیلاتی برای افراد تحت پوشش بنیاد علمی نخبگان درنظر گرفته شده تا بتوانند یک انتخاب اضافه تر داشته باشند و دو اولویت آموزشی و دو اولویت پژوهشی انتخاب کنند.(ایرنا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد