همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مجوز استخدام ۳ هزار نفر توسط سازمان زندان‌ها

 مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها گفت: مجوز استخدام ۳ هزار نفر در سازمان زندان‌ها توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صادر شد که آزمون مربوطه اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت رئیس‌جمهور صادر کرد
مجوز استخدام ۳ هزار نفر توسط سازمان زندان‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،‌ یوسف افضلی اظهار داشت: برای تامین نیروی انسانی کارآمد و متعهد مورد نیاز سازمان زندان‌ها با تلاش مسئولان و کارشناسان حوزه معاونت توسعه منابع سازمان زندان‌ها تعداد ۳ هزار ردیف استخدامی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به این سازمان اختصاص داده شده است تا از طریق برگزاری آزمون استخدامی افراد واجد شرایط جذب شوند.
وی افزود: از این تعداد مجوز تعداد یک هزار ردیف برای کارکنان قرار داد معین سازمان و تعداد ۱۶۰۰ ردیف برای کارکنان قرارداد معین سایر دستگاه‌های اجرایی و تعداد ۴۰۰ ردیف هم برای فرزندان شاهد و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اختصاص داده شده است.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این تعداد در مشاغل مددکاری اجتماعی، پزشک، پرستار، حسابدار، کارگزین و مابقی مشاغل اصلی سازمان زندان‌ها از جمله مراقب امور تامینی و تربیتی و مراقب مسئول امور تامینی و تربیتی جذب خواهند شد.
مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه زندانبانی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا است، خاطرنشان کرد: گرچه مجوز صادر شده اما مشکل منابع انسانی را به طور کامل رفع نمی‌کند اما امیدواریم با کمک معاونت توسعه مدیریت و منابع ریاست جمهوری بتوانیم بخشی از مشکلات زندان‌ها را در این راستا مرتفع کنیم.
افضلی زمان برگزاری این آزمون را ساعت ۹ صبح روزجمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: داوطلبان استخدام فقط باید قرارداد کار معین یا مشخص بوده و نباید مستخدم رسمی ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید باشند.
مدیرکل امورکارکنان و خدمات اداری سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین عنوان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال آینده در محل‌های تعیین شده در سطح کشور توزیع خواهد شد.
افضلی افزود: آزمون توانمندی‌های عمومی شامل زبان و ادبیان فارسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فن‌آوری اطلاعات، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد 100 سوال چهار گزینه‌ای طراحی خواهد شد.
وی با بیان اینکه آزمون تخصصی نیز شامل 40 سوال از آیین‌نامه سازمان زندان‌ها است گفت: داوطلبان بومی در استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون عمومی و بر اساس نمرات برتر تخصصی می‌توانند از تسهیلات 50 درصد سهمیه استخدامی بومی برخوردارشوند.
افضلی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط می‌توانند از طریق سایت سازمان زندان‌ها و همچنین روزنامه‌های کثیرالانتشار شرایط دقیق‌تر آگهی استخدام را ملاحظه و سپس اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک کنند.

منبع بازارکار
همیار آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد