همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز مهلت ثبت‌نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز مهلت ثبت‌نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از امروز سه شنبه خبر داد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز مهلت ثبت‌نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از امروز از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: داوطلبانی که در مهلت اولیه موفق به انجام ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند تا روز پنجشنبه 25 اسفند ماه نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:

آغاز مهلت ثبت‌نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از امروز



وی افزود:‌همچنین داوطلبانی که در مهلت اولیه در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در مهلت اعلامی، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته سراجی، در این مهلت داوطلبان می‌توانند همه مشخصات خود و از جمله تکمیل مدارک، رشته‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه مجددا مهلت ویرایش داده نمی‌شود، بنابراین داوطلبان باید در درج اطلاعات و ارسال کامل مدارک دقت کنند، تصریح کرد: کلیه افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 91 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از امروز تا 25 اسفند ماه نسبت به تکمیل یا تغییر مدارک ارسالی قبلی و ویرایش کلیه اطلاعات فرم ثبت‌نام به جز کد ملی اقدام کنند.

سراجی افزود: افرادی که نیاز به تغییر کد ملی داشته باشند باید اسکن اصل کارت ملی و درخواست کتبی امضا شده که حاوی کد رهگیری و مشخصات کامل است را به نشانی ایمیل edit@sanjeshp.ir با عنوان "ویرایش کد ملی" ارسال کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی در اول و دوم تیر ماه، گفت: در مرحله اول ثبت‌نام بیش از 50 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع

ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد