همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اخراج ۶۵۰ کارگر شهاب خودرو


اخراج ۶۵۰ کارگر شهاب خودرو
درگیری کارگران با مدیر عامل کارخانه در سال گذشته بر سر خذف یکسری از خدمات از جمله اضافه کاری و نهار باعث اخراج آنان شده است.
ایلنا: به گزارش ایلنا جمعی از کارگران قرار دادی و روزمزد کارخانه شهاب خودرو در تماس با ایلنا از اخراج ۶۵۰ نفر از کارگران این کارخانه تولید خودرو خبر داده و افزودند: درگیری کارگران با مدیر عامل کارخانه در سال گذشته بر سر خذف بخشی از خدمات از جمله اضافه کاری و نهار باعث اخراج آنان شده است.
آنان افزودند: در پی این درگیری مدیر عامل این کارخانه در سال گذشته برای مدتی کارخانه را ترک کردند که در ‌‌نهایت با بازگشت مدیرعامل و به بهانه اتمام قرارداد اکثر کارگران قراردادی و روزمزدی از ادامه همکاری با این کارگران و انعقاد قرار داد جدید محروم شده‌اند.
نماینده این کارگران با اشاره به شروع سال جدید و طرح شعار حمایت از کار و تولید ملی، عنوان کرد: از تعداد 650 کارگر اخراجی تعداد ۳۵۰ نفر روزمزدی و ۳۰۰ نفر باقی مانده قرار دادی هستند که هر ۶ ماه یکبار قرار داد کاری‌شان با کارخانه خاتمه می‌یابد.
این کارگر افزود: سابقه کار و فعالیت این عده از کارگران اخراجی از ۸ سال تا ۲۲ سال است که در قسمتهای مختلف تولیدی و پشتیبانی اداری و خدماتی فعال بوده‌اند.
بر اساس این گزارش عده زیادی از این کارگران اخراجی، صبح امروز - سه شنبه - با مراجعه به مجلس از نمایندگان برای پی گیری مطالبات و بازگشت به کار خود استمداد کرده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد