همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون دستیاری،31 فروردین


آزمون دستیاری،31 فروردین
همیار آنلاین به نقل از جام جم آنلاین: دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به جزییات برگزاری سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری، از ظرفیت بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی ، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه در 25 رشته تخصصی در 18 حوزه امتحانی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از 28 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به جدول زمانبندی آزمون دستیاری، از اعلام کلید آزمون در اول اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام کلید اولیه حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ارسال اینترنتی اعتراضات خود اقدام کنند.

ضیایی در خصوص نحوه طراحی سوالات، با بیان اینکه تعداد سوالات آزمون 200 سوال چهارگزینه‌ایست، تصریح کرد: سوالات تحلیلی است، بنابراین سطح سوالات در حد دانش ساده افراد نیست.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون، گفت: تعدادی رشته محل‌های جدید اضافه شده است که متناسب با آن ظرفیت پذیرش افزایش می‌یابد.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شیوه پذیرش در آزمون هیچ تغییری نکرده است، به تمهیدات امنیتی آزمون دستیاری دوره سی‌ونهم اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و امنیتی آزمون درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیوست‌های حفاظتی به شدت رعایت شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان اطمینان داشته باشند که آزمون در سلامت کامل برگزار می‌شود چرا که وزارت بهداشت امانتدار خوبی برای داوطلبان خواهد بود و کسانی در این آزمون پذیرفته می‌شوند که زحمت زیادی کشیده باشند.(ایسنا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد